hvorfor føler jeg det som en fiasko at blive sat igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Muffinmor

Mor79 skriver:

Jeg gik 12 dage over med nr 2 og synes det var en befriende følelse at blive sat igang.

Trygt fordi jeg vidste at min fødsel ville gå stærkt - og det gjorde det også.. 1½ time.

Ofte er det jo nok at tage vandet og så kører det bare.

Jeg var hysterisk bange for at gå langt over tid fordi der reelt er mange overbagte børn, der skulle have været ude tidligere (fortæller min veninde der arbejder på rigshospitalet).

Så bliv endelig sat igang ! Det skaber tryghed at man kan planlægge bare en lille smule af det forløb der er så utrolig uforudsigeligt.

over bagte børn ? puha jeg er i 42+0 når jeg bliver sat igang, og har lidt beroliget mig selv med at i det mindste er min baby ikke fortidlig født og brude derfor være tip top helbredsmæssigt, men nu kan de altså også bliver overbagt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Muffinmor

victoria2008 skriver:

Ja, hvis det bare kan tage 3-6 timer, så er det da mest behageligt, men om den bliver nem, det er lige det

Det gør ikke noget at den bliver svær med smerter og sådan. Jeg tror bare ikke jeg kan holde tanken ud at blive sendt hjem mandag aften ( har tid kl 11:20) fordi der ikke sker en skid for at skulle møde op tirsdag igen, gravid endnu en dag.....

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Roxi skriver:

Det gør ikke noget at den bliver svær med smerter og sådan. Jeg tror bare ikke jeg kan holde tanken ud at blive sendt hjem mandag aften ( har tid kl 11:20) fordi der ikke sker en skid for at skulle møde op tirsdag igen, gravid endnu en dag.....

Jeg blev sat igang med en stikpille, og så blev jeg sendt hjem igen med beskeden at jeg skulle komme igen et døgn efter

Anmeld

26. september 2010

Muffinmor

victoria2008 skriver:

Jeg blev sat igang med en stikpille, og så blev jeg sendt hjem igen med beskeden at jeg skulle komme igen et døgn efter

Ja har jeg os læst at der er mange der bliver sat igang på den måde, håber virkelig at de måske bare kan tage vandet også er jeg fri for stikpillerne men det er nok ønsketænkning

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Roxi skriver:

Ja har jeg os læst at der er mange der bliver sat igang på den måde, håber virkelig at de måske bare kan tage vandet også er jeg fri for stikpillerne men det er nok ønsketænkning

Man skal vist være åbnet to fingre for at de kan tage vandet...

Anmeld

26. september 2010

Muffinmor

victoria2008 skriver:

Man skal vist være åbnet to fingre for at de kan tage vandet...

Håbe håbe håbe 

Anmeld

26. september 2010

SpunkenJo

sandratobias skriver:

Nu har jeg aldrig prøvet at gå over tiden, men vær glad for du ska sættes igang i stedet for at føde 2 måneder for tidligt..

Masse ve støv til dig inden du ska sættes igang...

Lige præcis

- fødte nemlg selv 32+1, og det var ikke særlig fedt...

Så nyd da at baby hygger dig derinde jeg følte/føler mig snydt for en "hel" graviditet.....

Knus Jo

Anmeld

26. september 2010

CiSo

Det er helt normalt at blive sat igang, og det er der rigtig mange der bliver! Så det syntes jeg da ikke du skal føle dig som!

Jeg kan godt sætte mig ind i dine tanker, fordi jeg har termin her den 20 okt, og vil da helst at min fødsel går igang af sig selv, og ikke behøver at blive sat igang, men hvis den ikke gør det, er det jo dejligt muligheden er der, så ikke noget går galt eller andet.

du får lige et 

Anmeld

26. september 2010

Brams

Roxi skriver:

Hej dejlige kvinder

Hvorfor føler jeg sådan? jeg føler mig lidt som en fiasko gravid som ikke selv kan gå i fødsel, er det bare hormonerne og skuffelsen over at min baby ikke vil ud eller er der andre der også føler sådan. Er faktisk ret flov over denne følelse.

Måske er det mit planlægger-gen, men jeg var rigtig glad for (og det var min mand også) at jeg skulle sættes igang.

Vi skulle sættes igang 1 uger før tid pga. for højt blodtryk og det gav os mulighed for at være helt klar og tage afsted til hospitalet i fred og ro og min mand behøvede ikke at være nervøs over ikke at være hjemme når jeg gik i gang, så for os var det lykken at blive sat igang.

Håber det går super godt for dig i morgen  og som de andre siger, så har baby det simpelthen for godt til at ville ud, glæd dig over det.

Anmeld

26. september 2010

sandratobias

SpunkenJo skriver:

Lige præcis

- fødte nemlg selv 32+1, og det var ikke særlig fedt...

Så nyd da at baby hygger dig derinde jeg følte/føler mig snydt for en "hel" graviditet.....

Knus Jo

nemlig... jeg føler mig oz snydt... Håber da jeg kan opleve det denne gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.