Har virkelig gjort noget for at hygge mig med maven siden terminen blev overskredet, har lavet pandekager og spist lige så mange jeg ville, samme med chokolade, har virkelig givet mig selv lov til alt det lækre luksus, lange varme bade og kæresten har været så dejlig med ekstra massage og putte om morgenen, så på den måde har det været rigtig hyggeligt at gå over termin da man ligepludselig fokuserer på at hygge sig, og ikke bare gøre sig klar til baby. tror bare det er en hormonel forstyrrelse og et udløb for frustrationerne over at andre med termin efter mig har deres bebser og jeg stadig venter. man gider bare ikke vente mere nu!
Hjælper så heler ikke at blive ringet op af en eller anden klaphat som kan se man har bestil et eller andet gratis lort, som man dog aldrig har fået og så lige vil sælge en noget nu når man er blevet mor.......jamen jeg har ikke fået min baby endnu, og jeg har heler ikke fået jeres gratis lort jeg bestilte for 2 måneder siden, så Nej jeg vil ikke købe en bog om hvordan det er at blive mor, jeg vil gerne have min baby tak!
Anmeld