Jeg har heller ikke de store forhåbninger til at gå i gang selv... jeg venter mit 4. barn om 5 uger og jeg håber, det vil kunne blive en hjemmefødsel, men det kræver jo hun kan finde ud af at komme ud.
Min første Blev jeg sat igang 2 dage over terminen fordi vandet var gået på terminsdagen og jeg ikke fik veer... tog 3 stikpiller og vedrop før det startede, så han kunne vist sagtens have blevet derinde i 2 uger mere.
Nr 2 blev jeg sat igang 14 dage over tiden... heldigvis var en stikpille nok, så kom det af sig selv om natten...
Så jeg havde ikke de store forhåbninger til nr. 3... min termin var blevet rykket en uge tilbage ved skanningen... så da jeg var til kontrol ven min jordmoder 1 uge over tid ( hvilket i forhold til min mens-termin var 2 uger over) spurgte jeg om hun ikke bare kunne sætte mig igang med det samme i stedet for jeg skulle vente en uge mere på hjælpen... men utroligt nok var jeg 3-4 cm åben så hun regnede med jeg ville føde af mig selv ganske snart og hun fik ret... vandet gik om aftenen og tada!!!! jeg fødte selv. 
Meeen jeg håber og krydser fingre for min lille pige også selv kan finde ud af det ( eller at min krop kan finde ud af at læse signalerne.... ) så jeg kan få min hjemmefødsel. 
Anmeld