hvorfor føler jeg det som en fiasko at blive sat igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Mai-pigen

LIZO skriver:

jeg har det på samme måde.. var bare træt af den kløe jeg havde.. her sidste gang havde jeg veer i 1 1/2 time så var hun født.. og første gang 5 timer. så skal jo ikke brokke mig.. havde 2 fantastiske fødsler. men som du selv siger så er det nok den overraskelse over at føle at nu går man i fødsel.. men vi kan så bare nyde de nemmer fødsler istedte for

Du skriver de nemmere fødsler, det er hermed hørt, og det tager jeg til mig! Skal sættes igang imorgen!! Og er så nervøs!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

LIZO

Mai-pigen skriver:

Du skriver de nemmere fødsler, det er hermed hørt, og det tager jeg til mig! Skal sættes igang imorgen!! Og er så nervøs!!!

held og lykke med det   krydser finger får du er så heldig som jeg var

Anmeld

20. september 2010

Mai-pigen

LIZO skriver:

held og lykke med det   krydser finger får du er så heldig som jeg var

Tak tak...håber jeg at jeg må være!!!

Anmeld

20. september 2010

Bebsen

Uha, jeg kan sagtens følge dig, følte mig virkeligt os som en fiasko, og ikke særligt kvindelig fordi jeg sku sættes igang... Og alle de daglige opkald og sms´er om jeg har født, hvorfor jeg ikke har født,hvornår jeg føder, div gæt på hvornår jeg føder,  osv osv... GRRRR

På et tidspunkt ringede en fra mit teleselskab og ville høre om jeg var tilfreds med mit abbo... Han lægger ud med at sige at han ringer for at høre hvordan jeg har det, jeg svarede, nok ret vrissent, "jo, ser du, jeg er gravid og 9 dage over termin, så hvordan tror du lige selv jeg har det"!!! Hehe

Men uanset om du føder af dig selv, eller bliver sat igang, er det bedøvende lige meget når du får dit lille mirakel i armene

Anmeld

21. september 2010

Muffinmor

Mange tak for alle jeres svar, det har virkelig fået mig til at føle bedre med hele situationen. har fået tid den 27/9 så det er meget snart nu er der ikke andet for end at hygge sig og slappe af og få sovet rigtig meget. Jeg syntes faktisk at det hele er til at holde ud, det er jo max 6 dage, det kan jeg sagtens klare. Mig og manden er også blevet enige om at vi bare rigtig skal hygge og gøre ting vi måske ikke kan komme til ligeså nemt når baby kommer. Fx tage ud at spise

Også har jeg besluttet at jeg vil have kjole på hver dag, og gøre mig lidt fin, for man ved jo aldrig om man skal fejre en føllesdag den dag så man må jo helere være lidt fin . Også giver manden sådan nogle dejlige kommentarer om at man er sååå fin og dejlig at se på, det er super dejligt.

Og held og lykke til Mai-pigen, du må lige skrive hvordan det var

Anmeld

26. september 2010

Mor79

Jeg gik 12 dage over med nr 2 og synes det var en befriende følelse at blive sat igang.

Trygt fordi jeg vidste at min fødsel ville gå stærkt - og det gjorde det også.. 1½ time.

Ofte er det jo nok at tage vandet og så kører det bare.

Jeg var hysterisk bange for at gå langt over tid fordi der reelt er mange overbagte børn, der skulle have været ude tidligere (fortæller min veninde der arbejder på rigshospitalet).

Så bliv endelig sat igang ! Det skaber tryghed at man kan planlægge bare en lille smule af det forløb der er så utrolig uforudsigeligt.

Anmeld

26. september 2010

nynne-l

Roxi skriver:

Hej dejlige kvinder

Hvorfor føler jeg sådan? jeg føler mig lidt som en fiasko gravid som ikke selv kan gå i fødsel, er det bare hormonerne og skuffelsen over at min baby ikke vil ud eller er der andre der også føler sådan. Er faktisk ret flov over denne følelse.

jeg havde det desværre lidt som dig også efter når alle talte om hvordan deres fødsel var begyndt og gået så kunne jeg ikke snakke med

men ved mig gik det over er bare super glad for at jeg fik ham ud til mig

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Jeg overbeviste mig selv om at min datter bare havde det for godt inde i hulen, så hun absolut ikke havde travlt med at komme ud

Anmeld

26. september 2010

Muffinmor

victoria2008 skriver:

Jeg overbeviste mig selv om at min datter bare havde det for godt inde i hulen, så hun absolut ikke havde travlt med at komme ud

Min jordmor har sagt at jeg er for god til at være gravid derfor vil baby ikke ud, det var lige det jeg havde brug for at høre. har snakket fordele og ved igangsættelse med min Jm og en af dem er helt klart at hun kommer til at være der det syntes jeg er fedt for hun kender os ligesom bedre og ja man kan planlægge en del mere, det er nu meget dejligt, jeg håber virkelig på at det bliver en nem/hurtig fødsel og ikke en der vare i 3 dage

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Roxi skriver:

Min jordmor har sagt at jeg er for god til at være gravid derfor vil baby ikke ud, det var lige det jeg havde brug for at høre. har snakket fordele og ved igangsættelse med min Jm og en af dem er helt klart at hun kommer til at være der det syntes jeg er fedt for hun kender os ligesom bedre og ja man kan planlægge en del mere, det er nu meget dejligt, jeg håber virkelig på at det bliver en nem/hurtig fødsel og ikke en der vare i 3 dage

Ja, hvis det bare kan tage 3-6 timer, så er det da mest behageligt, men om den bliver nem, det er lige det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.