Jer med børn og hund ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Millesmammi

Diana... skriver:

Vi har en golden retriever og fik den som jer ca 1/2 før vi fik Lucas. 

De er bedste venner og Jackie har hele tiden selv som lille været RIGTIG god til det med at nu leger jeg med en voksen og nu leger jeg med lille Lucas han er meget forsigtig med Lucas. Lucas kravler rundt på Jackie (vores hund) og Jackie møsser bare Lucas De ser fjernsyns leger fange leg sammen og gemmer og trække i Jackies lege tøj (selv der trækker han stille og roligt så Lucas ikke falder. 

Jackie (vores hund) er lidt en tosse og opføre sig som en lille hvalp og høre med den han sidder på ISÆR når vi har gæster eller er ude men han er  selv over for Lucas det er han over for alle men han er bare en STOR ALT FOR GLAD SKØDEHUND. 

Han er 2 år og Lucas er 19 måneder. 

Her er lidt billeder af de 2 tosser 

hvor er de søde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Diana...

Millesmammi skriver:

hvor er de søde!

Tak 

Anmeld

20. september 2010

Dictes mor

Diana... skriver:

De er bedste venner og Jackie har hele tiden selv som lille været RIGTIG god til det med at nu leger jeg med en voksen og nu leger jeg med lille Lucas han er meget forsigtig med Lucas. Lucas kravler rundt på Jackie (vores hund) og Jackie møsser bare Lucas De ser fjernsyns leger fange leg sammen og gemmer og trække i Jackies lege tøj (selv der trækker han stille og roligt så Lucas ikke falder. 

Jackie (vores hund) er lidt en tosse og opføre sig som en lille hvalp og høre med den han sidder på ISÆR når vi har gæster eller er ude men han er  selv over for Lucas det er han over for alle men han er bare en STOR ALT FOR GLAD SKØDEHUND. 

Det der er bare en alt for lækker hund!!! Hold op, hvor er den skøn!

Anmeld

20. september 2010

Diana...

Dictes mor skriver:

Det der er bare en alt for lækker hund!!! Hold op, hvor er den skøn!

1000 tak vi også rigtig glade for ham han er vores guld lige som Lucas 

Anmeld

20. september 2010

Kats

Diana... skriver:

Nøj hvor er den dejlig - skønne billeder !!
De ser virkeligt ud til at være pot og pande ....true love

Anmeld

20. september 2010

frksiff

Carina1984 skriver:

Vi har 2 Cavalier King Charles. Den ene blir 1 år til december og den anden blir 2 år til december.
Den ældste (og mindste) havde vi inden vi fik Magnus og den anden fik vi da Magnus var 3 mdr gammel.
Hende vi havde inden vi fik Magnus går bare sin vej hvis hun ik lige gider lege men ham vi fik da Magnus var 3 mdr, er simpelthen bedste venner med Magnus. Han finder sig bare i alt (dog skal man aldrig stole helt 100% på en hund).
De har SÅ meget glæde af hinanden.

1 billed: Magnus (4 mdr) og Balder
2 billed: Magnus (9 mdr) og begge hundene

Uhh nogle dejige hunde du har. Den ene af dine hunde, ligner vores lille siff, samme farver, samme race. Hun fylder 2 til okt. Fantastisk hunderace

Anmeld

20. september 2010

frksiff

terne81 skriver:

Uhh nogle dejige hunde du har. Den ene af dine hunde, ligner vores lille siff, samme farver, samme race. Hun fylder 2 til okt. Fantastisk hunderace

Og dejligt at vide at de også gerne vil putte med børn ( Tænker på billedet hvor din dejlig dreng putter med hunden)

Anmeld

20. september 2010

Diana...

18januar/kats skriver:

Nøj hvor er den dejlig - skønne billeder !!
De ser virkeligt ud til at være pot og pande ....true love

1000 tak. De er pot og pande og elsker hinanden og passer på hinanden. 

Anmeld

21. september 2010

Miamaja

Vores guldklump elsker sin Tio, men hvad der naesten er bedre er, at vores hund virkelig elsker vores guldklump. Saa forholdet imellem dem er fantastisk. Det eneste der kan vaere problematisk er, at Tio er enormt stor og stadig hvalp og glemmer sommetider at guldklumpen ikke er en hvalp ogsaa. Men det er ren karlighed og saa dejligt at de kan nyde hinanden Tio kommer som det forste hen for at give guldklumpen et kys naar han staar op hver morgen, og saa leger de sammen ude i haven ved henholdsvis at lobe efter hinanden. Men det er ogsaa et forhold hvor vi fortaeller guldklumpen om at vise omsorgsfuld respekt, for en hund er ikke  legetoj men et familiemedlem.

Jeg undrer mig dog en hel del over at I synes tidspunktet er ideelt for at faa hvalp, naar jeres barn kun er 6 mdr gammel. Det er da det mest uideelle tidspunkt da I vil have 2 babyer , som ikke er renlige, paa samme tid og de kan ikke have glaede af at lege sammen i den alder. store hvalpe er nogle gange voldsomme og har meget spidse hvalpetaender. Det og en lille baby er umiddelbart en daarlig kombination... Held og lykke. En dobermann er en fantastisk hund for den rette familie.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2010

Diana...

Miamaja skriver:

Vores guldklump elsker sin Tio, men hvad der naesten er bedre er, at vores hund virkelig elsker vores guldklump. Saa forholdet imellem dem er fantastisk. Det eneste der kan vaere problematisk er, at Tio er enormt stor og stadig hvalp og glemmer sommetider at guldklumpen ikke er en hvalp ogsaa. Men det er ren karlighed og saa dejligt at de kan nyde hinanden Tio kommer som det forste hen for at give guldklumpen et kys naar han staar op hver morgen, og saa leger de sammen ude i haven ved henholdsvis at lobe efter hinanden. Men det er ogsaa et forhold hvor vi fortaeller guldklumpen om at vise omsorgsfuld respekt, for en hund er ikke  legetoj men et familiemedlem.

Jeg undrer mig dog en hel del over at I synes tidspunktet er ideelt for at faa hvalp, naar jeres barn kun er 6 mdr gammel. Det er da det mest uideelle tidspunkt da I vil have 2 babyer , som ikke er renlige, paa samme tid og de kan ikke have glaede af at lege sammen i den alder. store hvalpe er nogle gange voldsomme og har meget spidse hvalpetaender. Det og en lille baby er umiddelbart en daarlig kombination... Held og lykke. En dobermann er en fantastisk hund for den rette familie.

Vi fik vores hun samtidig næsten og det var er intet andet end fantastisk jeg kan slet ikke se problemet i det de vokser op sammen jeg er selv vokset op sammen med min gamle hun og det der mange andre der er. Jeg kan ikke se det forkerte i det. Her er vi glade for de kom ca samtidig for det bånd der er mellem de 2 har jeg ikke set før blandt hunde og børn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.