Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det her er vores hund dunse (:.
hun er simpelthen så børnevenlig og lucas er helt vild med hende, så der er godt nok ikke noget der .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
18januar/kats skriver: (Undskyld på forhånd hvis det allerede er skrevet - jeg har ikke læst alle indlæggene) Tillykke med jeres kommende hvalp Men jeg må lige understrege, at hvalpen minimum skal være minimum 8 uger gammel, før den bliver taget fra sin mor!!!At overdrage hvalpe under 8 uger - er FORBUDT i følge dyreværnsloven.Baggrunden er, at det er meget traumatisk og ulykkeligt for en lille hvalp at blive fjernet fra dens mor og flok, fordi den slet ikke er modnet og klar endnu!! Jeg håber meget at I venter, med at få hvalpen hjem.... og måske skulle I tænke en ekstra gang over, hvor I får hvalpen fra... det er vel ikke betryggende, at den nuværende ejer ikke varetager hvalpens interesser - eller hvad?!!!!
(Undskyld på forhånd hvis det allerede er skrevet - jeg har ikke læst alle indlæggene) Tillykke med jeres kommende hvalp
Men jeg må lige understrege, at hvalpen minimum skal være minimum 8 uger gammel, før den bliver taget fra sin mor!!!At overdrage hvalpe under 8 uger - er FORBUDT i følge dyreværnsloven.Baggrunden er, at det er meget traumatisk og ulykkeligt for en lille hvalp at blive fjernet fra dens mor og flok, fordi den slet ikke er modnet og klar endnu!!
Jeg håber meget at I venter, med at få hvalpen hjem.... og måske skulle I tænke en ekstra gang over, hvor I får hvalpen fra... det er vel ikke betryggende, at den nuværende ejer ikke varetager hvalpens interesser - eller hvad?!!!!
Som hun også allerede har noteret skrev hun forkert, hvalpen er 8-9 uger når vi får den
Miamaja skriver: Jeg undrer mig dog en hel del over at I synes tidspunktet er ideelt for at faa hvalp, naar jeres barn kun er 6 mdr gammel. Det er da det mest uideelle tidspunkt da I vil have 2 babyer , som ikke er renlige, paa samme tid og de kan ikke have glaede af at lege sammen i den alder. store hvalpe er nogle gange voldsomme og har meget spidse hvalpetaender. Det og en lille baby er umiddelbart en daarlig kombination... Held og lykke. En dobermann er en fantastisk hund for den rette familie.
Jeg undrer mig dog en hel del over at I synes tidspunktet er ideelt for at faa hvalp, naar jeres barn kun er 6 mdr gammel. Det er da det mest uideelle tidspunkt da I vil have 2 babyer , som ikke er renlige, paa samme tid og de kan ikke have glaede af at lege sammen i den alder. store hvalpe er nogle gange voldsomme og har meget spidse hvalpetaender. Det og en lille baby er umiddelbart en daarlig kombination... Held og lykke. En dobermann er en fantastisk hund for den rette familie.
Og jeg som troede at kvinder var kendt for at multi-taske
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128