Jer med børn og hund ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.269 visninger
52 svar
0 synes godt om
17. september 2010

mama10

Vi venter en doberman(hun) om en lille måned. Den er 1 uge gammel nu så den skal helst have mælk hos moren inden vi får den. Det er vores første hund og vores barn er 6 måneder gammel nu så vi synes det er på tide

Kan I fortælle lidt om jeres hund og hvilket forhold den har til jeres børn. Vis gerne billeder af hunden

Mange hilsner
Mama10

Ps. Kan I komme på et godt og helst kort pigenavn til vores nye hund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

mth1987

Vi har to bulldog piger. Som elsker vores datter på 3 mdr de snuser forsigtigt til hende og holdet øje med alt hva hun laver.
Kan ikk sætte billeder ind her desværre men hvis du vil se billeder kan du få dem over mail eller MMS.
Altid svært med navne vores hedder Eileen og Kala
hva med dea det passer godt til en stor vovse

Anmeld

17. september 2010

smokin

mama10 skriver:

Vi venter en doberman(hun) om en lille måned. Den er 1 uge gammel nu så den skal helst have mælk hos moren inden vi får den. Det er vores første hund og vores barn er 6 måneder gammel nu så vi synes det er på tide

Kan I fortælle lidt om jeres hund og hvilket forhold den har til jeres børn. Vis gerne billeder af hunden

Mange hilsner
Mama10

En hund skal være 8-12 uger før den forlader sin mor som mon ikke I skal vente lidt længere end en måned?

Vi har to huskyer som eeeeeelsker Malou overalt på jorden. De passer på barnevognen når hun står ude og er lige i nærheden når hun er inde. Sov helst i vuggen med hende hvis der var plads og de fik lov.

Vi har børnelåger mange steder i huset så vi kan afskærme så hun kan ligge på gulvet og lege bla. men vi har også en kravlegård som hun har meget glæde af når hundene er i nærheden...

Vores hunde hedder i øvrigt Ashlan og Lemon.

Hilsen
Zette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. september 2010

Mira0911

Vi har en Labrador, og ham fik vi i starten af min graviditet... :)

Jeg frygtede meget hvordan han ville tackle det hele når Julie kom til verden... ;)

Den første dag da jeg kom hjem med hende, stillede jeg liften på gulvet så han selv kunne undersøge hende... Det gjorde han rigtig godt, og vil meget gerne op i liften og ligge sammen med hende.. Han prøvede på det, og det gik bare ikke... Så allerede der var han super kærlig... ;)

Med tiden oplevede vi da også at han blev jaloux når det hele lige handlede for meget om Julie... Vi var gode til at tage et "barn" hver når det og skiftes til det... ;)

Den dag idag, har Julie og hunden det fantastisk godt sammen... De kan ikke undvære hinanden.. Hun sætter jeg tit hen til ham på gulvet hvor han ligger,  og nusser ham osv... Når han ikke vil have det længere, går han væk og der er Julie god til at forstå, at nu gider han ikke mere...

De har et tæt forhold de to.. Rigtig godt... :)

Anmeld

17. september 2010

henh01

Vi har en amstaff hvalp på 9 mdr, han har altid været meget god ved min datter på 6 år. Hun kan til tider være lidt vild ved ham, men han finder sig i hvad som helst når det handler om min datter. Vores er en hanhund og vi kan virkelig mærke at han er begyndt at ville dominere, hvorfor vi har valgt at ville have ham neutraliseret. Dog forsøger han kun dominans overfor mig fordi jeg er en kvinde. Vores hund hedder Cocio.. Men andre foreslag til hun hunde navne kunne være: Aya, chili, chanel og Gucci

Anmeld

17. september 2010

lucas<3

min mor har 2 pudler og en hønsehund og den ene pudel er helt vild med bettemand. han passer på ham..

Anmeld

17. september 2010

anjaditte

Hej

Da vores store pige var 1 år, fik vi en carrie terre rex, og de er bare glade for hinanden. Da jeg var gravid med Simon, passet rex ektra godt på en. Da vi kom hjem med Simon da han var få timer gammel sætte vi liften på gulvet og rex gik hen og slikket ham lidt. Nu er simon 14 mrd gammel, og han kan gå og kravler efter rex og ligge sig på ham uden han blev gal, så han er en sød og god hund for vores børn

Anmeld

17. september 2010

>>Carina<<

Vi har 2 Cavalier King Charles. Den ene blir 1 år til december og den anden blir 2 år til december.
Den ældste (og mindste) havde vi inden vi fik Magnus og den anden fik vi da Magnus var 3 mdr gammel.
Hende vi havde inden vi fik Magnus går bare sin vej hvis hun ik lige gider lege men ham vi fik da Magnus var 3 mdr, er simpelthen bedste venner med Magnus. Han finder sig bare i alt (dog skal man aldrig stole helt 100% på en hund).
De har SÅ meget glæde af hinanden.

1 billed: Magnus (4 mdr) og Balder
2 billed: Magnus (9 mdr) og begge hundene

Anmeld

17. september 2010

>>Carina<<

mama10 skriver:

Mange hilsner
Mama10

hundenavn!? Hva med Sif. Det er kort og flot og nemt at sige for små børn :-)

Anmeld

17. september 2010

bagger26

mama10 skriver:

Mange hilsner
Mama10

En doberman, det var noget af en mundfuld at ligge ud med når det er 1. gang i skal have hund, nu tænker jeg på aktivitets niveau hehe..  Og ja i skal nok vente mere end en måned hvis hun kun er 1 uge nu, man må under ingen omstændigheder tage dem fra moderen så tidligt..

Men når det så er sagt, så er det simpelten fantastisk at have hund sammen med børn. Vi har desværre ikke en lige i øjeblikket, men vil meget snart gerne have en igen.. det første 1½ år af min søns liv, havde vi en lille hund, og min søn elskede den, de legede sammen hele tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.