mama10 skriver:
Jeg synes også at det lød ret voldsomt med doberman. Men det er mest min kæreste der vil have den. Han har snakket med mange forskellige som har en doberman og børn og de siger det er helt konge! Jeg synes også en amstaff og pitbull lyder voldsomt. Det kommer nok an på hvordan man opdrager dem
Vi får den også når den er 8 uger. Så lidt over en lille måned hehe my bad 
Hvilken hund har I haft ??
Det er nu ikke så meget deres personlighed, kender flere der har børn og doberman, og det går rigtig godt, men det kræver bare rigtig meget af deres tid til motion. De kan ikke rigtig nøjes med 1 times motion om dagen, de bruger mange timer hverdag, på at tage til træning, hundskov, gåture osv, ellers bliver de rastløse.. Nu er jeg selvfølgelig ikke ekspert indefor det område, og hvis man har tiden til det så syntes jeg, at en doberman er en fantastisk hund, men den tager bare mange timer af døgnet..
Altså som barn har vi haft mange forskellige racer, vi har stort set altid haft hund.. Men mig og min kæreste havde en lille blandings hund, af noget foxterrier, papillion, dansk/svensk gårdhund og garenteret også noget mere, så en rigtig lille blandingshund...
Anmeld