"15 minuts of fame"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Mutti2B

Jeg har været med i "Hund & Hund imellem" med den kære Poul Thomsen... Godt nok kun som publikum, men der blev klippet til mig flere gange. Jeg er nemlig en knaldhamrende go klapper .

Så har jeg vundet en Robbie Williams look-a-like konkurrence, hvor jeg blev interviewet på The Voice. Fuck, hvor var jeg nervøs! Det var IKKE en go oplevelse, men hvad helvede, jeg kom jo til koncert med Robbie + preparty på Hard Rock. Hvad man dog ikke gør for kærligheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Astrid P

Jeg var engang rockstar i en måned...
Jeg sang i et band i Århus, og vi vandt en konkurrence på en musikhjemmeside der hed mymusic.dk (den som nu hedder Bandbase.dk). Præmien i konkurrencen var sponsoreret af Tuborg og var en turné i DK til en værdi af 100.000 - 10 jobs skulle spilles på 5 weekender i oktober 2005. Vi var tre bands der turnerede sammen, der var tour-bus, backstage, lydmænd og hele molevitten, så vi følte os som de vildeste stjerner. Vi spillede på studenterhuset i KBH, Musikhuset på Bornholm, Musikcafeen i Århus, Månen i Haderslev, Templet i Lyngby, Paletten i Viborg og desuden i Slagelse, Thisted, Randers og Horsens (tror jeg det var).

Det var pissesjovt, og vi følte os ret seje! Et par måneder efter kom et af vores numre i rotation på Boogie Radio på P3's netradio, og vi blev også spillet et par enkelte gange på den almindelige P3.

Så jow jow, lidt berømt er man vel altid...

Anmeld

17. september 2010

SussieThyssen

Hvor er det morsomt at læse om
Tja..jeg har været aktiv med så ufatteligt mange ting igennem mit liv, at der har været adskillige af den slags øjeblikke.
Men det er sjovt at tænke tilbage på.

Iøvrigt har jeg været tv-speaker og nyhedsoplæser på det kamle kanal5 inden det blev slået sammen, hvor det var mere lokalt/regionalt, og så har jeg været speaker på nogle radiostationer LOL
Ellers har jeg været "på" med en masse inden for musikken og andet kulturelt. Jeg har også været med i "Ud af skabet" der kørte i begyndelsen af halvfemserne, og i "DM i karaoke", i "Dus med dyrene", i "Hvad er det værd" og i TV2 Lorry, dengang jeg var med i Volvoentusiasterne, samt en masse andet LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. september 2010

Becks

SussieThyssen skriver:

Hov så er det dér jeg har set dig...vidste jeg havde set dit ansigt før LOL

I avisen eller til Trampolin 

Anmeld

18. september 2010

SussieThyssen

Tutter skriver:

I avisen eller til Trampolin 

Ja, det må vel næsten være i avisen.
Ved bare at jeg har set dig før 

Anmeld

18. september 2010

LRJ

Jeg har været i vmax og på dr 1 i et program om dhb 2009 (der var jeg kort med), har været i se og hør med en x, og så har været med i Qtv for ganske nylig

Anmeld

18. september 2010

KajaHH

Mit må være da jeg var med i Pernilles Univers og jeg mener det var i 98, så det er godt nok mange år siden.

Men var da med i hele programmet, så det var da lidt sjovt, har det vidst på vidio et sted endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.