"15 minuts of fame"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Har engang blevet interviewet om J-dag i BT med stort billede... hæhæ det var så før jeg fik barn

Og så var det lige du smed et billede herind af det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

betski

Da jeg gik i 6-7 kl var jeg med til at lave en film som skulle være med i en konkurrence, hvor vi vandt 10.000 kr Der var vi både i tv og aviser

Anmeld

17. september 2010

SiLiMiMa

nå ja, var da også med i et ugeblad....ude og hjemme måske?? også med Line. Man kunne vinde noget, hvis ens baby var den førstfødte i 2004.... jeg vidste egentlig godt, at jeg ikke kunne vinde, da hun er født 6.37, men det var da sjovt at være med....desværre havde de rodet lidt rundt i teksterne, så min kæreste hed pludselig Brian!!!! men på den anden side: jonnie eller brian - det kommer vel ud på ét - HAHAHA

heise, som dog aldrig har været på TV og DET skal jeg heller ikke!!

Anmeld

17. september 2010

>>Carina<<

AnneBJ skriver:

Jeg har været med i snurre snups søndagsklub i 1997... uh, det er længe siden! (gudskelov!)

hehe det har min bror også engang for mange år siden :-)

Anmeld

17. september 2010

marhemor

Da jeg gik i 9. klasse lavede vi en "stor" opinionsmåling forud for folketingsvalget det år. Der blev vi filmet meget af TV2 Lorry, og et par dage før valgaftenen blev det vist i primetime, og der kom jeg på med navn og det hele Synes at det var SÅ pinligt...

Har stadig en del avisudklip fra dengang og udsendelsen på VHS

Anmeld

17. september 2010

<3

linselouise skriver:

Og så var det lige du smed et billede herind af det!!

Ååååh ja jeg har det jo et eller andet sted... Men hvor?? Hmmm Må lige kigge lidt

Anmeld

17. september 2010

Halbschön

Jamen jeg har været igennem i Bubbers Badekar tilbage i 90'erne engang..

Nogle år senere var jeg i Snurre Snups Søndagsklub med Ugens Bedste Bedste...

Og for en uges tid siden var jeg med i TV2 nyhederne fordi vi havde besøg af Lars Løkke på min skole ;o)

.....og den værste! En dum dum dum konkurrence i Ekstra Bladet for to år siden, som nogle af mine kammerater meldte mig til, uden jeg vidste det!!!! Hmmpf.. ;o)

Anmeld

17. september 2010

Sommerfuglelarven

Jeg har været med i De unge mødre 2-3 gange, og så har min folkeskoleklasse været med til at lave nogle skolebøger, hvor vi var modeller i, desværre har jeg ikke selv bøgerne mere, men det kunne være sjovt at fremskaffe dem og bruge dem til min datter

Og så har jeg været i avisen et par gange angående noget konfirmandshow.

Anmeld

17. september 2010

SHERO

Da jeg var 19 var jeg med i en 2 siders artikel i ude og hjemme (piiiinligt) - Danmarks bedste veninder... Men vandt en rejse, så helt galt var det ikke...

Anmeld

17. september 2010

slettet_7530

Har været med i hotellet en serie der kørte på Tv2

Samt i Odsherred lokalavis for ca 8 år siden da vi var der en dag de havde fået en ny abeunge der hed Gustav

Nå ja og så har jeg været vært på den lokale radiostation en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.