"15 minuts of fame"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Lady Marion <3

JulieE skriver:

Hey... Det kan jeg faktisk godt huske! Sjovt!!

he he morsomt   Sjovt at se , gør det nok ikke igen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

grinny

Jeg har 2 gange været med i Go' aften Danmark, eller hvad det nu hedder, hehe. 

Begge gange sang jeg på rulletrappen, den ene sang var "kom tilbage nu" med danseorkestret og den anden sang var fødselsdagssang for Kronprins Frederik

Anmeld

16. september 2010

Ox.

Eeeej hihi, så kommer der minder frem ..

Det må være engang i folkeskolen hvor jeg, sammen med 4 piger fra min klasse, skulle være med i en spice girls konkurrence hvor vi skulle optræde på en scene, og så var vi i radioen her i Kolding nogle uger inden hvor vi sang og blev interviewet

Anmeld

16. september 2010

Sujan

Jeg har været på TV2... De har ligesom sådan et lille klip før og efter reklamerne hvor mennesker gør et eller andet.. Det blev mig og en veninde hevet ind da vi gik hjem fra skole... Så skulle vi bare sætte os ned på en stol og stille vores skoletasker.. Det vat hyllende morsomt

Anmeld

16. september 2010

AnneBJ

Jeg har været med i snurre snups søndagsklub i 1997... uh, det er længe siden! (gudskelov!)

Anmeld

16. september 2010

FrkT

Uhhh jeg har efterhånden været i tv mange gange i min levetid på 24 år.... og også i aviser for alt muligt forskelligt. Antal gange kan i hvert fald ikke tælles på to hænder.

Det "største" af det må være da jeg tilbage i 2002 var med i en sangkonkurrence der hed noget i nærheden af "Go Westlife Telia Roadshow" sådan ca. (kan ikke huske den præcise titel på det). Det gik ud på at der kørte sådan en stor bus rundt i nogle af de store byer i Danmark, og så hver af de byer kunne man komme hen i bussen, hvor man skulle synge en selvvalgt (ud af 5-6 man kunne vælge imellem) Westlife-sang. Man blev filmet, og i hver by lagde de så de 4 eller 5 bedste ind på internettet, hvor folk så skulle stemme på deres favoritter, og dem der vandt det gik videre i Boogie, hvor de skulle konkurrere (kan faktisk ikke huske hvordan), men det endte med det var en fyr der løb af med sejren.

Men i Herning var der over 2000 der kom og prøvede sig, og jeg blev valgt og kom ud på internettet at ligge sammen med 4 andre fra Herning-området. Gik dog desværre ikke videre derfra, men hold da op hvor var det fedt!

Og præmien var to biletter til deres koncert i april 2002 i Forum i Kbh og så en tur i Westlife's egen bus og et møde med dem. Og jeg var jo TOTAL Westlife-freak, så jeg ville så gerne have vundet det møde med dem - havde biletterne i forvejen, så det betød ikke noget... men en god koncert blev det nu alligevel!

Anmeld

16. september 2010

Becks

Jep..

Jeg har været "reklamepause billede" for det danske fodbold landshold tilbage i 1984 må det have været

Har været i avisen og tv flere gange, da jeg gik til trampolin på højt konkurrence plan...

Anmeld

16. september 2010

lauras*mor*

ja jeg har også været i medier op til flere gange... en gang i p3 hvor vi fortalte om ølejr hvr de var oppe på lejren med os et par dage.. jeg fortalte at vi måtte spise lgie hvad vi ville.. også burgere!!!! hehe.. var ikke særlig gammel... nok 5-6 år..

så har jeg også været med i snurre snups søndagsklub engang..

meen det største må være her til okt hvor mig og min mands bryllup bliver vist på tv 3 i "4 bryllupper".. der er jeg ret meget med i billedet.. det er både påtrætter, interviews ved alle 4 bryllupper og selvfølgelig mit eget bryllup.. :-) det er mit der bliver holdt i vores kolonihave..
i den forbindelse skal vi en time i den lokale radio (anr) og fortælle om det den dag det bliver sendt i tv.. (den 20 eller 21 okt)

men ellers har jeg mange gange været i aviser osv også..  så det er og har været lidt mere end de 15 minutter.. hehe

Anmeld

17. september 2010

L.J.L

Hvor er jeres historier sjove at læse , men der må da være flere på banen!

Anmeld

17. september 2010

<3

Har engang blevet interviewet om J-dag i BT med stort billede... hæhæ det var så før jeg fik barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.