Uhhh jeg har efterhånden været i tv mange gange i min levetid på 24 år.... og også i aviser for alt muligt forskelligt. Antal gange kan i hvert fald ikke tælles på to hænder.
Det "største" af det må være da jeg tilbage i 2002 var med i en sangkonkurrence der hed noget i nærheden af "Go Westlife Telia Roadshow" sådan ca. (kan ikke huske den præcise titel på det). Det gik ud på at der kørte sådan en stor bus rundt i nogle af de store byer i Danmark, og så hver af de byer kunne man komme hen i bussen, hvor man skulle synge en selvvalgt (ud af 5-6 man kunne vælge imellem) Westlife-sang. Man blev filmet, og i hver by lagde de så de 4 eller 5 bedste ind på internettet, hvor folk så skulle stemme på deres favoritter, og dem der vandt det gik videre i Boogie, hvor de skulle konkurrere (kan faktisk ikke huske hvordan), men det endte med det var en fyr der løb af med sejren.
Men i Herning var der over 2000 der kom og prøvede sig, og jeg blev valgt og kom ud på internettet at ligge sammen med 4 andre fra Herning-området. Gik dog desværre ikke videre derfra, men hold da op hvor var det fedt!
Og præmien var to biletter til deres koncert i april 2002 i Forum i Kbh og så en tur i Westlife's egen bus og et møde med dem. Og jeg var jo TOTAL Westlife-freak, så jeg ville så gerne have vundet det møde med dem - havde biletterne i forvejen, så det betød ikke noget... men en god koncert blev det nu alligevel!
Anmeld