"15 minuts of fame"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.471 visninger
46 svar
0 synes godt om
16. september 2010

L.J.L

Fortæl om dine "15 minuts of fame"

Jeg har endnu mine til gode, haha, så jeg har ingen at prale af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

>>Carina<<

linselouise skriver:

Fortæl om dine "15 minuts of fame"

Jeg har endnu mine til gode, haha, så jeg har ingen at prale af!

Hehe mine må være dengang jeg var inde på radio 100 fm fordi jeg havde tabt et 'væddemål' med Mads Vangsø. Så skulle jeg derind og gøre rent. Haha det var sgu sjovt. Sku bare lige snakke lidt i radioen og støvsuge noget sand op mens mikrofonen blev holdt ned til det var super sjovt og hyggeligt at hilse på dem derinde og jeg vandt en flytning for min bror (derfor jeg deltog i konkurrencen).

Nu glæder jeg mig til at læse om jer andres

Anmeld

16. september 2010

LISBETH:-)

Jeg var - meget kort - med i et program der omhandlede udviklingshæmmede, med kåre sand. Jeg var på daværende tidspunkt pædagog i den bolig som de filmede i.

Jeg tror det blev sendt på kanal 5 - og det bliver stadig tit genudsendt. Jeg tror det hed i lære som normal eller noget i den stil

Anmeld

16. september 2010

Mumto3

Jeg har været i børneradio (altså den på P1 eller P3 eller hvor det nu var den kanal lå, der engang i 70erne) Jeg skulle anmelde en bog, og jeg sad bare og fortalte og fortalte og fortalge hvad den handlede om. Det var vist meget 'børne-agtigt', men jeg var også kun 8år eller deromkring.

Anmeld

16. september 2010

TbCp

Mumto3 skriver:

Jeg har været i børneradio (altså den på P1 eller P3 eller hvor det nu var den kanal lå, der engang i 70erne) Jeg skulle anmelde en bog, og jeg sad bare og fortalte og fortalte og fortalge hvad den handlede om. Det var vist meget 'børne-agtigt', men jeg var også kun 8år eller deromkring.

Haha det har jeg også været.... fordi jeg var på dyrskue med mine marsvin så skulle jeg fortælle om dem i børneradio

Anmeld

16. september 2010

Loa

Vi har været med i pengemagasinet, da det omhandlede banker der trækker deres tilbud og at låne penge til køb af bolig, tilbage....

Sikke en gang **** ....  Jeg gør mig IKKE særlig godt på tv.....

Anmeld

16. september 2010

SiLiMiMa

det tætteste jeg kommer på er forsiden af jyskevestkysten januar 2004 - sønderborg udgaven.....

et nærbillede af min smukke nyfødte datter, Line og mit slørede ansigt (set fra siden)

Line var den første baby født i 2004 på sønderborg sygehus. Hun blev født 6.37 nytårsmorgen.

Artiklen handlede om, at fødeafdelingen måske skulle nedlægges og de fødende så skulle helt til åbenrå for at føde - så var jeg ikke nået frem i tide, da Line blev født 2 minutter efter ankomsten - jeg nåede ikke ind på en fødestue, men fødte på briksen i et undersøgelsesrum.....

har stadig avisen

heise

Anmeld

16. september 2010

JulieE

Uha... Jeg har været med i comedykuren, tror jeg nok det hed.  -Det program, hvor komikeren Henrik Bruhn skulle tabe sig  

I den ene afsnit er han ude på Gasværket og varme op for Anders Matthesen's "Anden vender tilbage". Samme dag var jeg på oplæring som forestillingleder på "Anden vender tilbage" så jeg var visrt rigtig meget i billedet på alle billeder fra bagscenen.

Anmeld

16. september 2010

Lady Marion <3

Mine unger og jeg deltog i magasinet penge fra DR ,, Emnet var lommepenge og tv holdet var herhjemme sammen med Lola Jensen   Min datter og jeg deltog så i en opfølger et par mdr efter , der blev vi filmet i Hillerød by ..

Anmeld

16. september 2010

JulieE

Muffi . skriver:

Mine unger og jeg deltog i magasinet penge fra DR ,, Emnet var lommepenge og tv holdet var herhjemme sammen med Lola Jensen   Min datter og jeg deltog så i en opfølger et par mdr efter , der blev vi filmet i Hillerød by ..

Hey... Det kan jeg faktisk godt huske! Sjovt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.