"15 minuts of fame"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Fines mor

I 2001 var jeg med i Lægens Bord på DR.

Jeg havde tabt 60 kilo, og skulle have fjernet overskydende hud.

Peter fra Lægens bord var med op til, og jeg var i studiet efterfølgende for at vise min mave frem.

De filmende under operationen, og viste hele Fam. Danmark hvordan man laver den slags. ;-)

Dette har så også medført at jeg har været i flere forskellige ugeblad med mit vægttab.;-)

Må sige at Peter er et fantastisk menneske;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

L.J.L

Fines mor skriver:

Peter fra Lægens bord var med op til, og jeg var i studiet efterfølgende for at vise min mave frem.

De filmende under operationen, og viste hele Fam. Danmark hvordan man laver den slags. ;-)

Dette har så også medført at jeg har været i flere forskellige ugeblad med mit vægttab.;-)

60 kilo!? Hvor sindsygt flot, wow er helt mundlam, det er jo næsten så meget som jeg vejer, flot flot! Nu får jeg jo helt lyst til at se et før/efter billede

Anmeld

17. september 2010

Fines mor

60 kilo!? Hvor sindsygt flot, wow er helt mundlam, det er jo næsten så meget som jeg vejer, flot flot! Nu får jeg jo helt lyst til at se et før/efter billede

Hihi så pyt..... men siden er ikke opdateret ;-)

www.kundal.dk

Nu håber jeg siden virker... jeg kan nemlig ikke selv se den når jeg sidder hjemme. ;-)

Anmeld

17. september 2010

Kristina V

Sussie&Lilje skriver:

Eeeej hihi, så kommer der minder frem ..

Det må være engang i folkeskolen hvor jeg, sammen med 4 piger fra min klasse, skulle være med i en spice girls konkurrence hvor vi skulle optræde på en scene, og så var vi i radioen her i Kolding nogle uger inden hvor vi sang og blev interviewet

Haha Sussie, det kan jeg sku godt huske..

Sad faktisk lige og tænkte på om jeg nogen side har været sådan på, men det må sku nok også være den med radioen sammen med Sussie...

Anmeld

17. september 2010

L.J.L

Fines mor skriver:

Hihi så pyt..... men siden er ikke opdateret ;-)

www.kundal.dk

Nu håber jeg siden virker... jeg kan nemlig ikke selv se den når jeg sidder hjemme. ;-)

Gud hvor vildt en forvandling, så flot! Og hvor er det vildt hvad sådan en operation kan gøre!!!

Anmeld

17. september 2010

Fines mor

linselouise skriver:

Gud hvor vildt en forvandling, så flot! Og hvor er det vildt hvad sådan en operation kan gøre!!!

Ja det gør en stor forskel, næste step er mine arme, lår og bryster. Men nu har jeg jo lige fået et par børn, og tager 20 kilo på, som så er kommet af igen - op ned op ned ;-) Men jeg er på vej mod målet igen;-))

Selv efter to graviditeter har maven trukket sig ind ;-)

Anmeld

17. september 2010

SussieThyssen

Tutter skriver:

Jep..

Jeg har været "reklamepause billede" for det danske fodbold landshold tilbage i 1984 må det have været

Har været i avisen og tv flere gange, da jeg gik til trampolin på højt konkurrence plan...

Hov så er det dér jeg har set dig...vidste jeg havde set dit ansigt før LOL

Anmeld

17. september 2010

SussieThyssen

Fines mor skriver:

Det program så jeg godt...tænk var det virkeligt dig. Jeg synes bare det var SÅ imponerende..holy balony.
Godt gået min pige..og 30 skulderklap.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. september 2010

Fines mor

SussieThyssen skriver:

Det program så jeg godt...tænk var det virkeligt dig. Jeg synes bare det var SÅ imponerende..holy balony.
Godt gået min pige..og 30 skulderklap.

Kærligst
Sussie

Tak .. uha der var mange som så det program ;-)))) Jeg blev også genkendt på gaden hihi

Anmeld

17. september 2010

grinbidderen

min og min mor- søster og min tante har været med i det der eleva2oeren der engang var.. det handlede om slankekure hvor de så havde en stander oppe i bilka med en kvinde der havde tabt sig vild meget og det var på noget chokolade og saft min mor og søster og min tante troede på det og købte det og jeg var ik så gammel nok 10 år og lige pludselig kom filmholdet og spurgte min mor om de godt vidte at det ik slankede osv også slog jeg på min mors skulder og flækket af grin de ville have os i studiet men det ville min mor ik men det blev så vidt i tvet.. det var flovt dagen efter i skolen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.