Piger, se lige her <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Barbamama

Jeg EEEEEEEEEEELSKER grise så jeg synes da de er vildt nuttede!!!! Men man kan vel ikke have dem indenfor???? De skal vel næsten være udenfor hele året.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Dinna88

Jeg synes sådan noget er forfærdeligt.. Der står endda direkte, at den er avlet til det. Det er så unaturligt som det kan blive  

Anmeld

16. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

SarahAa skriver:

Iiiih altså! Jeg er blevet smask forelsket. Ikke mindst i min skønne kæreste og min elskede datter. Men har nu også forelsket mig helt vildt i dette lille dejlige, fantastiske, og nuttede dyr!

Jeg bliver bare nødt til at eje sådan en, ikke mindst for at prøve noget nyt. Men den er da slet ikke til at stå for!

Tjjaa, kæresten er jo ikke helt med på, at det nu muligvis er en dejlig lille grisebasse som kan ende op med at være den som overfalder ham når han kommer hjem fra arbejde, men jeg synes det kunne være helt fantastisk

-I må da give mig ret i, at de ikke er til at stå for? Eller er det mig som er blevet helt "ammekuldret" Hihi.

http://www.madison.dk/pennywell-minigris/

-Sarah som er helt tosset med idéen om en kælledækkegris

Åhhh jeg har ALTID godt ville have et kælesvin eller to. Argh

Anmeld

16. september 2010

Troldemommi

hvor er de bare dejlige sådan en vil jeg også have gad vide om min kat vil kunne lide den tænk at have sig en kælegris, jeg spurgte lige kæresten hvad han ville syntes om det og han svarede har du ikke nok i mig hahaha

Anmeld

17. september 2010

sofie85

SarahAa skriver:

Jeg ved faktisk ikke om de er renlige Men man kan vel "træne" dem, ligesom alle de andre dyr Hehe.

Jeg må også bare have købt en på et tidspunkt 

Det i hvert fald værd at undersøge, for hvis man er dyreelsker så skal man da bare eje sådan en sød lille gris

Anmeld

17. september 2010

sofie85

Dinna88 skriver:

Jeg synes sådan noget er forfærdeligt.. Der står endda direkte, at den er avlet til det. Det er så unaturligt som det kan blive  

Det er vel ikke mere unaturligt end med en hund eller kat, de var vel også vilde dyr for læænge siden og nu nyder de at være kæledyr

Anmeld

17. september 2010

Mikkelmusen

Dinna88 skriver:

Har det på samme måde.

Anmeld

17. september 2010

Louise mortil4

Mikkelmusen skriver:

Har det på samme måde.

også mig.

Mon det er et tilfælde at der reklameres for kød firmaet gris og ko lige neden under

Anmeld

17. september 2010

Dinna88

sofie85 skriver:

Det i hvert fald værd at undersøge, for hvis man er dyreelsker så skal man da bare eje sådan en sød lille gris

Er det ikke lidt det modsatte...?
Det er synd for dyret at det kommer i meget unaturligt omgivelser, OG det har sandsynligvis diverse skavanker (ligesom franske bulldogs osv) efter avlen? 

Anmeld

17. september 2010

Ranarupta

Dinna88 skriver:

Er det ikke lidt det modsatte...?
Det er synd for dyret at det kommer i meget unaturligt omgivelser, OG det har sandsynligvis diverse skavanker (ligesom franske bulldogs osv) efter avlen? 

Jamen altså... Der er jo ikke nogle dyr, der oprindeligt har været hus-dyr?

I hvert fald er det majoriteten, der er fremavlet til at være kæledyr. 
Hunde, katte, marsvin, fugle osv.

Det er vel synd for alle, så? Men af en eller anden grund, så er det noget andet og mere acceptabelt med hunde, katte osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.