Piger, se lige her <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
41 svar
0 synes godt om
16. september 2010

SarahAa

Iiiih altså! Jeg er blevet smask forelsket. Ikke mindst i min skønne kæreste og min elskede datter. Men har nu også forelsket mig helt vildt i dette lille dejlige, fantastiske, og nuttede dyr!

Jeg bliver bare nødt til at eje sådan en, ikke mindst for at prøve noget nyt. Men den er da slet ikke til at stå for!

Tjjaa, kæresten er jo ikke helt med på, at det nu muligvis er en dejlig lille grisebasse som kan ende op med at være den som overfalder ham når han kommer hjem fra arbejde, men jeg synes det kunne være helt fantastisk

-I må da give mig ret i, at de ikke er til at stå for? Eller er det mig som er blevet helt "ammekuldret" Hihi.

http://www.madison.dk/pennywell-minigris/

-Sarah som er helt tosset med idéen om en kælledækkegris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Koen.

åhhh jeg smelter Sådan en vil jeg os godt have

Anmeld

16. september 2010

Riksen

Ej, hvor sjovt at du poster sådan et indlæg i dag, for så sent som i går aftes spurgte jeg min kæreste om ikke vi engang skulle have en kælegris. Sådan en vil jeg meget hellere have end en hund, for som du siger: de er da slet ikke til at stå for!

Jeg smelter

Anmeld

16. september 2010

LRJ

SarahAa skriver:

Iiiih altså! Jeg er blevet smask forelsket. Ikke mindst i min skønne kæreste og min elskede datter. Men har nu også forelsket mig helt vildt i dette lille dejlige, fantastiske, og nuttede dyr!

Jeg bliver bare nødt til at eje sådan en, ikke mindst for at prøve noget nyt. Men den er da slet ikke til at stå for!

Tjjaa, kæresten er jo ikke helt med på, at det nu muligvis er en dejlig lille grisebasse som kan ende op med at være den som overfalder ham når han kommer hjem fra arbejde, men jeg synes det kunne være helt fantastisk

-I må da give mig ret i, at de ikke er til at stå for? Eller er det mig som er blevet helt "ammekuldret" Hihi.

http://www.madison.dk/pennywell-minigris/

-Sarah som er helt tosset med idéen om en kælledækkegris

sådan en har jeg ville have sin jeg var barn og har spurgt kæresten gentagne gange om jeg ikk må få en , men det må jeg ikk suuuk

Anmeld

16. september 2010

LilleMor10

Den er da cute søde. men nok mindre charmerende når den bliver stor 

Anmeld

16. september 2010

SarahAa

LilleMor10 skriver:

Ja den er da bare ikke til at stå for

Men det gode ved dem er jo netop at de ikke bliver særlig store søde

Anmeld

16. september 2010

SarahAa

lillespurv20 skriver:

åhhh jeg smelter Sådan en vil jeg os godt have

Jeg MÅ også bare eje en

Anmeld

16. september 2010

SarahAa

Riksen skriver:

Ej, hvor sjovt at du poster sådan et indlæg i dag, for så sent som i går aftes spurgte jeg min kæreste om ikke vi engang skulle have en kælegris. Sådan en vil jeg meget hellere have end en hund, for som du siger: de er da slet ikke til at stå for!

Jeg smelter

Nej de er nemlig ikke til at stå for Jeg overrasker ham en dag. Hihi

Anmeld

16. september 2010

SoffiLine

LilleMor10 skriver:

En minigris betyder jo at den ikke bliver stor

Som fuldvoksen er de ikke ret store heller

Langt fra en almindelig gris

Anmeld

16. september 2010

Mikkel's mor <3

Lone H. skriver:

sådan en har jeg ville have sin jeg var barn og har spurgt kæresten gentagne gange om jeg ikk må få en , men det må jeg ikk suuuk

ved ikke lige havd der er med mænd og grise
hehe men jeg har plaget om en i 3 år efterhånden, og kæresten bliver ved at sige nej..
men har nu fundet på det mest geniale, nu når han skal have nye fodboldstøvler eller computer næste gang, kommer der betingelser haha måske det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.