Piger, se lige her <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Diana...

De er bare alt for dejligt. 

En tidlige ven deres familie havde en kælegris og den var sgu bare for dejlig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Amso

Hvor er de bare søde..!! Rigtig bedårende..

Ved bare ikke helt om jeg er med på ide'en med at man skal begynde at invitere sådanne et dyr indenfor, bare fordi den er fremavlet til det..? Kan man nu give den det den har brug for..

Må indrømme jeg er lidt splittet i det med at have en kælegris, især hvis den skal være indenfor som en hund? Måske hvis man har noget beskidt den kan være i også udenfo, så den beholder lidt af de naturlige omgivelser.? Ved ikk. Ved ikke lige hvad jeg syntes, men søde er de da  smiler

Anmeld

16. september 2010

LRJ

Jennifer skriver:

ved ikke lige havd der er med mænd og grise
hehe men jeg har plaget om en i 3 år efterhånden, og kæresten bliver ved at sige nej..
men har nu fundet på det mest geniale, nu når han skal have nye fodboldstøvler eller computer næste gang, kommer der betingelser haha måske det virker

tror nu det er fordi min kæreste tror en kælegris er en gris ligesom dem der er på gårde haha , men tror os jeg skal sige næste gang han skal bruge 5000 på bilen at dem kan han ikk få, fordi jeg skal have en kælegris hehe

Anmeld

16. september 2010

Mikkel's mor <3

Lone H. skriver:

tror nu det er fordi min kæreste tror en kælegris er en gris ligesom dem der er på gårde haha , men tror os jeg skal sige næste gang han skal bruge 5000 på bilen at dem kan han ikk få, fordi jeg skal have en kælegris hehe

hehe ja det virker nu som en god ide´

Anmeld

16. september 2010

sofie85

SarahAa skriver:

Iiiih altså! Jeg er blevet smask forelsket. Ikke mindst i min skønne kæreste og min elskede datter. Men har nu også forelsket mig helt vildt i dette lille dejlige, fantastiske, og nuttede dyr!

Jeg bliver bare nødt til at eje sådan en, ikke mindst for at prøve noget nyt. Men den er da slet ikke til at stå for!

Tjjaa, kæresten er jo ikke helt med på, at det nu muligvis er en dejlig lille grisebasse som kan ende op med at være den som overfalder ham når han kommer hjem fra arbejde, men jeg synes det kunne være helt fantastisk

-I må da give mig ret i, at de ikke er til at stå for? Eller er det mig som er blevet helt "ammekuldret" Hihi.

http://www.madison.dk/pennywell-minigris/

-Sarah som er helt tosset med idéen om en kælledækkegris

De er enormt nuttede!! Så dan en kunne jeg da også godt finde på at købe en dag

Men kan de godt gå indenfor og være renlige?

Anmeld

16. september 2010

Sujan

De er så søde... De har den i Ree park man kan komme ind og nusse... De er rigtig søde.. Ville dog mene man ikke skal have dem indenfor men i en lille indhegning udenfor. Tror de sviner en del og de elsker jo at vælte sig rundt i mudder og sådan...

Men man ved jo aldrig hvad tiden bringer.. Hunde og katte har jo heller ikke altid været indendørs kæledyr

Anmeld

16. september 2010

CmarianN

OMG!!!!!!!!!!!!

De er bare for SØØØØDE!!! Sådan en (eller to) gad jeg også godt eje

Anmeld

16. september 2010

SarahAa

sofie85 skriver:

De er enormt nuttede!! Så dan en kunne jeg da også godt finde på at købe en dag

Men kan de godt gå indenfor og være renlige?

Jeg ved faktisk ikke om de er renlige Men man kan vel "træne" dem, ligesom alle de andre dyr Hehe.

Jeg må også bare have købt en på et tidspunkt 

Anmeld

16. september 2010

SarahAa

CmarianN skriver:

OMG!!!!!!!!!!!!

De er bare for SØØØØDE!!! Sådan en (eller to) gad jeg også godt eje

Jaaa, også mig!!

Anmeld

16. september 2010

LilleMor10

SarahAa skriver:

Ja den er da bare ikke til at stå for

Men det gode ved dem er jo netop at de ikke bliver særlig store søde

Når for dælen da. hehe, jeg troede det var en helt alm gris 

for det ville da blive rimelig uhygiejnisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.