holder til paraply til barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Dot D skriver:

Ellers må du gøre som mig.... Købe en paraply, der sidder på hovedet, ikke særligt smart, men effektivt

Hihihi DOT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

<3

Muffi . skriver:

Altså min første tanke var om det mon ikke er farligt at have en paraply fast monteret på barnevognen , hva hvis der kommer et vindstød ? Så tror jeg barnevognen kan være temmelig svær at styre eller holde oppe på et fortov

Ja det må jeg indrømme at også var min første tanke. Der kan jo være nogle ordentlige vindstød.

En paraplyhat er nok et bedre bud eller en sydvest

Anmeld

30. september 2010

<3

Fisenberg skriver:

siden der er ingen der har svaret på mit svar ville jeg lige give det en chance til

de er til at få 

Anmeld

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hahahahahaaaa!!!

Længe siden jeg har grint så meget. Tårerne trillede bare.

Hvordan kom min hjerne fra "Nå nu hjælper jeg Tjuhl med en dims" til at have en hel forestilling oppe i knolden om Tjuhl der render rundt i en skov, med en baby under armen og en paraplyhat på hovedet - i dækning for jægerne.

Hahahaa

Anmeld

30. september 2010

Maja_4000

Tjuhl skriver:

jeps, jeg fik den den anden dag...jeg har dog ikke lige fået nosset mig sammen til at montere den men man burde kunne sætte en hvilken som helst paraply i, for selve hullet til stangen er ret stort og så er der sådan en skruedims som man strammer

jeg købte den på http://www.kidsnbaby.dk/ (men kunne faktisk ikke finde den derinde under produkter da jeg skulle igår, såe...)

Nårh , okay :p Men jeg kigger på det (: Tak

Anmeld

30. september 2010

LauraLW

umiddelbart tænker jeg: Kasket (har selv briller, så det er godt med skygge), regnfrakke/regnslag og regnslag på vogn.

Det virker for os :-)

Anmeld

30. september 2010

Dot D

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hahahahahaaaa!!!

Længe siden jeg har grint så meget. Tårerne trillede bare.

Hvordan kom min hjerne fra "Nå nu hjælper jeg Tjuhl med en dims" til at have en hel forestilling oppe i knolden om Tjuhl der render rundt i en skov, med en baby under armen og en paraplyhat på hovedet - i dækning for jægerne.

Hahahaa

Altså..... Nu er jeg jo også færdig af grin

Anmeld

30. september 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg ved ikke om det er skreevt før, men man kan jo købe et plastrør, og sætte på barnevognen. Det skal selvfølgelig være et rør hvor paraplyklapvognen kan være i, sammenfoldet. Er det sådan noget i den stil du mener?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.