holder til paraply til barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Becks

Tjuhl skriver:

kan man få det?

nu regner det jo temmelig heftigt for tiden og jeg har bare tænkt meget på den her efterårsunge der ligger i min mave og på at jeg glæder mig til jeg kan komme ud at gå (det kan jeg slet ikke for tiden pga smerter) når den kommer ud. men det er jo ikke SUPERfedt at vandre rundt i skoven i øsregnevejr hvis man ikke kan have en paraply med (især ikke når man har briller). og jeg forestiller mig at det hurtigt kan blive træls at køre vognen med een hånd og holde en paraply i den anden...især nede i skoven

så altså...kan man få en holderdims til at stikke en paraply i som kan sidde på fx styret af barnevognen??

Du kan få én her søde 

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11806

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

oo

Tutter skriver:

Du kan få én her søde 

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11806

FEDT FEDT FEDT FEDT FEDT  tak tutter!!!!

Anmeld

16. september 2010

Becks

Tjuhl skriver:

FEDT FEDT FEDT FEDT FEDT  tak tutter!!!!

Så lidt 

Men som jeg læser det, så skal man købe paraplyen der passer til  For andre passer vist ikke til

Anmeld

16. september 2010

oo

Tutter skriver:

Så lidt 

Men som jeg læser det, så skal man købe paraplyen der passer til  For andre passer vist ikke til

ja, sådan læste jeg det også. men jeg tror jeg køber dimsen hjem nu og så kan jeg lige prøve med vores paraply og hvis den så ikke dur, så køber jeg den anden...selvom 199 kr for en paraply er lige i overkanten

Anmeld

16. september 2010

klmf

Tjuhl skriver:

ja se, sådan nogle avancerede øvelser var jeg ikke lige sporet ind på det var jo ret smart, må man sige - nok også for babyen, så det ikke blir sjaskvåd i fjæset

Nemmerlig

Anmeld

16. september 2010

Becks

Tjuhl skriver:

ja, sådan læste jeg det også. men jeg tror jeg køber dimsen hjem nu og så kan jeg lige prøve med vores paraply og hvis den så ikke dur, så køber jeg den anden...selvom 199 kr for en paraply er lige i overkanten

Ja det er lidt pebret, men okay den holder forhåbentlig også alle de år Baby Juhl bruger hhv. barne og klapvogn

Anmeld

16. september 2010

millesofie

Fisenberg skriver:

nu må i ikke grine men jeg har en som kan monteres på barnevognen

og den er genial

først montere man dimsen på barnevognen og så skruer man paraplyen på

så kan man lige skrue den af hvis man vil holde den i hånden i steden for

jeg har købt den i en isenkræmmer og jeg har haft en før som jeg købte i en billig butik (tiger agtig butik) 

så ja de er til at få tit hedder de altan paraplyer

siden der er ingen der har svaret på mit svar ville jeg lige give det en chance til

de er til at få 

Anmeld

16. september 2010

oo

Fisenberg skriver:

siden der er ingen der har svaret på mit svar ville jeg lige give det en chance til

de er til at få 

det må du undskylde, det er kun fordi udvalget af isenkræmmere og billig butikker her i Faaborg er noget småt, så det kan jeg ikke satse på

nu har jeg købt en online - den som Tutter viste bare ved et andet firma, som havde halvt så billig forsendelse

Anmeld

30. september 2010

Maja_4000

Faldt lige over denne tråd :b

Har du fået holderen hjem ? Og hvilken side købte du den på ? (:

Anmeld

30. september 2010

oo

Maja_4000 skriver:

Faldt lige over denne tråd :b

Har du fået holderen hjem ? Og hvilken side købte du den på ? (:

jeps, jeg fik den den anden dag...jeg har dog ikke lige fået nosset mig sammen til at montere den men man burde kunne sætte en hvilken som helst paraply i, for selve hullet til stangen er ret stort og så er der sådan en skruedims som man strammer

jeg købte den på http://www.kidsnbaby.dk/ (men kunne faktisk ikke finde den derinde under produkter da jeg skulle igår, såe...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.