holder til paraply til barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

klmf

Vi plejer bare at holde kørselsretningen på barnevognen, sådan så den kører imod vindretningen. Så bliver bebsi ikke våd og jeg har så regntøj på.... Paraply droppede jeg for længe siden, det blev simpelthen for besværligt - og bruger nemlig briller!! Har vænnet mig til ikke at have den paraply.... Hvis du kender en maskinarbejder eller en smed, så må sådan en da lige kunne fikse et paraply-rør og et beslag til vognen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

millesofie

nu må i ikke grine men jeg har en som kan monteres på barnevognen

og den er genial

først montere man dimsen på barnevognen og så skruer man paraplyen på

så kan man lige skrue den af hvis man vil holde den i hånden i steden for

jeg har købt den i en isenkræmmer og jeg har haft en før som jeg købte i en billig butik (tiger agtig butik) 

så ja de er til at få tit hedder de altan paraplyer

Anmeld

16. september 2010

oo

idamaria83 skriver:

Genialt så skal I bare passe på, når det bliver jagtsæson

ja...det er jo lige om lidt  men Søren har da heldigvis stabelt brændet så det dækker hvor hvor barnevognen skal stå udenfor - de plaffer jo lige rundt om huset

Anmeld

16. september 2010

oo

lotchen skriver:

Vi plejer bare at holde kørselsretningen på barnevognen, sådan så den kører imod vindretningen. Så bliver bebsi ikke våd og jeg har så regntøj på.... Paraply droppede jeg for længe siden, det blev simpelthen for besværligt - og bruger nemlig briller!! Har vænnet mig til ikke at have den paraply.... Hvis du kender en maskinarbejder eller en smed, så må sådan en da lige kunne fikse et paraply-rør og et beslag til vognen

mæhæææ...det kender jeg ikke nogen af!

men vi kan ikke rigtig køre "den anden vej", for så kommer man til at gå langs hovedvejen ned gennem skoven og der kører jo alle de store biler/traktorer og ikke mindst min højtelskede gyllespreder  og den anden vej drejer man ned i skoven og kan gå i fred, so you see

Anmeld

16. september 2010

TbCp

Hvad med sådan en holder til en parasol? Altså sådan en man kan sætte på klapvognen?.... kan der mon sidde en paraply fast i den?
Sådan en har jeg da liggende herhjemme... incl. parasol hvis du vil have den?

Anmeld

16. september 2010

oo

Hvad med sådan en holder til en parasol? Altså sådan en man kan sætte på klapvognen?.... kan der mon sidde en paraply fast i den?
Sådan en har jeg da liggende herhjemme... incl. parasol hvis du vil have den?

årh! ja, det vil jeg da gerne  jeg tænker...man kan måske købe en af de der håndtaskeparaplyer og så få selve håndtaget af den, så er det vel bare en tynd jernstang indenunder...hmm!

Anmeld

16. september 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

årh! ja, det vil jeg da gerne  jeg tænker...man kan måske købe en af de der håndtaskeparaplyer og så få selve håndtaget af den, så er det vel bare en tynd jernstang indenunder...hmm!

Jeg skal lige finde den frem... om ikke andet kan i da bruge den på klapvognen til sommer eller noget

Parasolen er hvid med sorte blomster eller omvendt... mener jeg... finder den lige på et tidspunkt og tager et billede

Anmeld

16. september 2010

oo

TbCp skriver:

Jeg skal lige finde den frem... om ikke andet kan i da bruge den på klapvognen til sommer eller noget

Parasolen er hvid med sorte blomster eller omvendt... mener jeg... finder den lige på et tidspunkt og tager et billede

cool

Anmeld

16. september 2010

klmf

Tjuhl skriver:

mæhæææ...det kender jeg ikke nogen af!

men vi kan ikke rigtig køre "den anden vej", for så kommer man til at gå langs hovedvejen ned gennem skoven og der kører jo alle de store biler/traktorer og ikke mindst min højtelskede gyllespreder  og den anden vej drejer man ned i skoven og kan gå i fred, so you see

Jeg mente bare, at når vi går, så vender vi vognen, så det passer med hvordan vinden er, altså enten går vi bag den eller også trækker vi den

Anmeld

16. september 2010

oo

lotchen skriver:

Jeg mente bare, at når vi går, så vender vi vognen, så det passer med hvordan vinden er, altså enten går vi bag den eller også trækker vi den

ja se, sådan nogle avancerede øvelser var jeg ikke lige sporet ind på det var jo ret smart, må man sige - nok også for babyen, så det ikke blir sjaskvåd i fjæset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.