holder til paraply til barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.556 visninger
47 svar
0 synes godt om
15. september 2010

oo

kan man få det?

nu regner det jo temmelig heftigt for tiden og jeg har bare tænkt meget på den her efterårsunge der ligger i min mave og på at jeg glæder mig til jeg kan komme ud at gå (det kan jeg slet ikke for tiden pga smerter) når den kommer ud. men det er jo ikke SUPERfedt at vandre rundt i skoven i øsregnevejr hvis man ikke kan have en paraply med (især ikke når man har briller). og jeg forestiller mig at det hurtigt kan blive træls at køre vognen med een hånd og holde en paraply i den anden...især nede i skoven

så altså...kan man få en holderdims til at stikke en paraply i som kan sidde på fx styret af barnevognen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Laulund87

Det har jeg faktisk selv tit tænkt på, men jeg tror det desværre ikke

Anmeld

15. september 2010

smokin

har aldrig hørt om det, men det findes garanteret... Ellers kan jeg anbefale GAFFA!!!

Anmeld

15. september 2010

Dot D

Ellers må du gøre som mig.... Købe en paraply, der sidder på hovedet, ikke særligt smart, men effektivt

Anmeld

15. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det tror jeg ikke, at man kan få. Men måske man skulle udvikle en og tage patent

Anmeld

15. september 2010

oo

Dot D skriver:

Ellers må du gøre som mig.... Købe en paraply, der sidder på hovedet, ikke særligt smart, men effektivt

hvor har du købt den henne???

Anmeld

15. september 2010

Laulund87

Zette skriver:

har aldrig hørt om det, men det findes garanteret... Ellers kan jeg anbefale GAFFA!!!

Gaffa klarer bare alt

Min svoger "pyntede" hans bil med gaffa, han syntes det så smart ud hen af siderne af bilen

Anmeld

15. september 2010

oo

ja, man skulle da tage at opfinde sådan een så, det er da simpelthen for ringe, at de ikke er lavet...det er vel bare et langt rør man skal bruge i virkeligheden

Anmeld

15. september 2010

smokin

Laulund87 skriver:

Gaffa klarer bare alt

Min svoger "pyntede" hans bil med gaffa, han syntes det så smart ud hen af siderne af bilen

WHAT????!

Hahah.... men gaffa er toppen...

Anmeld

15. september 2010

Dot D

Tjuhl skriver:

hvor har du købt den henne???

I Liseberg i Sverige, min familie grinede godt nok af mig, MEN jeg er altså også den eneste med briller, og hader ikke at kunne se ud af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.