holder til paraply til barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

oo

Dot D skriver:

I Liseberg i Sverige, min familie grinede godt nok af mig, MEN jeg er altså også den eneste med briller, og hader ikke at kunne se ud af dem

jep, det er jo det! man kan jo ikke se en pind når det vælter ned - men det kan jo være frygteligt hyggeligt at gå tur i alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Laulund87

Zette skriver:

WHAT????!

Hahah.... men gaffa er toppen...

Ja jeg tænkte mit og rystede stille på hovedet..Hehe

Anmeld

15. september 2010

line melias mor

hmmm det er da utroligt hvis det ikke er opfundet

Anmeld

15. september 2010

Dot D

Tjuhl skriver:

jep, det er jo det! man kan jo ikke se en pind når det vælter ned - men det kan jo være frygteligt hyggeligt at gå tur i alligevel

Nemmerlig Jeg har set dem herhjemme også,men mest som reklameting, så du må lede, hi hi, og håbe du ikke møder nogen du kender Havde min på for noget tid siden, da jeg skulle følge Sophie ned til en veninde(venners datter), de kiggede godt nok noget da de så den Er bare ligeglad, så længe jeg kan se, hi hi hi

Anmeld

16. september 2010

LC

Jeg ved at det tyske mærker der hedder Playshoes laver paraplyer og holdere til at sætte på barnevogne - men ved ikke hvordan det fungere eller hvem der forhandler det i danmark.

Anmeld

16. september 2010

oo

LC skriver:

Jeg ved at det tyske mærker der hedder Playshoes laver paraplyer og holdere til at sætte på barnevogne - men ved ikke hvordan det fungere eller hvem der forhandler det i danmark.

ÅRH! nice!!! det skal jeg da liiiige have kigget på

Anmeld

16. september 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

Du skal da ha' den her: http://www.mckorman.com/?productId=499&productName=Paraply+hat+i+camouflage så kan du også gemme dig i skoven

Anmeld

16. september 2010

oo

idamaria83 skriver:

Du skal da ha' den her: http://www.mckorman.com/?productId=499&productName=Paraply+hat+i+camouflage så kan du også gemme dig i skoven

jaaaa mand! sgu da! og barnevognen er også grøn, så vi blir bare usynlige dernede

Anmeld

16. september 2010

Lady Marion <3

Altså min første tanke var om det mon ikke er farligt at have en paraply fast monteret på barnevognen , hva hvis der kommer et vindstød ? Så tror jeg barnevognen kan være temmelig svær at styre eller holde oppe på et fortov

Anmeld

16. september 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

jaaaa mand! sgu da! og barnevognen er også grøn, så vi blir bare usynlige dernede

Genialt så skal I bare passe på, når det bliver jagtsæson

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.