Trusser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

TbCp

DK skriver:

Det der er da i det mindste rene linjer, og billede og det hele! Det er da til at tage og føle på! 

Haha ja det har du selvfølgelig ret i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

DK skriver:

Stop dog!

Anmeld

15. september 2010

Laulund87

Tænkte nok det var ham der har skrevet til forskellige, mange ser det ud til! Klamt

Anmeld

15. september 2010

Sisley

Jeg er altså mega nysgerrig - nu har jeg jo læst lidt om de der mærkelige upassende pb til nogle brugere herinde. Er der nogen der vil fortælle hvad han har skrevet??? Hvis ikke så er det selvfølgelig helt okay - det er bare mig, der spekulerer...

Sisley

Anmeld

15. september 2010

Koen.

Sisley skriver:

Jeg er altså mega nysgerrig - nu har jeg jo læst lidt om de der mærkelige upassende pb til nogle brugere herinde. Er der nogen der vil fortælle hvad han har skrevet??? Hvis ikke så er det selvfølgelig helt okay - det er bare mig, der spekulerer...

Sisley

til mig startede det med at han skrev at jeg så godt ud på et mavebillede fra dengang jeg var gravid! Jamen tak skriver man jo så bare og så begyndte han at skrive noget med hans kæreste os havde sådan en rund mave ovs. jamen fint det er jo dejligt for ham! Men pludselig dreejer han samtalen om på at ham og en ven har (ja undskyld) Knaldede med hans kæreste der og vennens kæreste men de begge var i uge 36 ovs.. Valgte så bare og lade være med at svare ham og så skrev han ikke mere! Men jesus altså han er sær

Anmeld

15. september 2010

Laulund87

lillespurv20 skriver:

til mig startede det med at han skrev at jeg så godt ud på et mavebillede fra dengang jeg var gravid! Jamen tak skriver man jo så bare og så begyndte han at skrive noget med hans kæreste os havde sådan en rund mave ovs. jamen fint det er jo dejligt for ham! Men pludselig dreejer han samtalen om på at ham og en ven har (ja undskyld) Knaldede med hans kæreste der og vennens kæreste men de begge var i uge 36 ovs.. Valgte så bare og lade være med at svare ham og så skrev han ikke mere! Men jesus altså han er sær

Klammo

Anmeld

15. september 2010

Koen.

Laulund87 skriver:

Klammo

Ja mega

Anmeld

15. september 2010

Sisley

lillespurv20 skriver:

Jesus mother Mary! Måske skulle han prøve scor.dk i stedet!

Anmeld

15. september 2010

misslea

CamiRon skriver:

Ja temmelig ulækkert! Er det ham der har sendt pb'er til nogle herindefra?

jep - han har sendt mange personlige breve til mig herinde... synes også det begyndte at blive ultra mystisk faktisk..... -

Tænker at vi allesammen er her i forbindelse med børn, ønsket om børn og genrelt børnerelaterede emner....!! At vi så også kan have debatter om alt muligt andet er jo super... meeeeen synes godt nok, at ham her Rasser32 er lige lovlig fremme i skoene, hvad angår sexspørgsmål til os kvinder....!!

Han kunne jo evt. diskutere tingene med "kæresten" derhjemme.... hahahah

Anmeld

15. september 2010

Tulle28

Ha ha langsomme mig har lige svaret på afstemningen... Aj sikke da en klammo! Håber ikke vi ser mere til ham herinde:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.