Trusser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

MM1987

Pia. skriver:

Det har han hele tiden været... Alle hans spørgsmål har omhandlet sex eller noget i den retning - som jeg skrev tidligere hvem er han... ?

Jeg begynder at tro han sidder og tænder på de svar han får...  !!! Men ret mig hvis jeg tager fejl - syntes bare det her grænser til noget ulækkert..

Har tænkt præcist det samme..

Men noget kunne tyde på han er slette... Så det er da rart..

Håber dog der også bliver lukket  ned for hans IP-adresse så han ikke kan oprette sig på ny...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Pia.

Tutter skriver:

Han har ikke skrevet så meget, andet end han har en kæreste og en søn vist nok fra juni juli eller deronkring

Griner meget højt lige nu - da min lille avis blinkede rødt stod der "du er blevet citeret at Tutter i trusser" GRINER....

Anmeld

15. september 2010

wamse

B&J skriver:

vup nu er han væk han har nok slettet sig selv

Anmeld

15. september 2010

Diana...

Pia. skriver:

Det har han hele tiden været... Alle hans spørgsmål har omhandlet sex eller noget i den retning - som jeg skrev tidligere hvem er han... ?

Jeg begynder at tro han sidder og tænder på de svar han får...  !!! Men ret mig hvis jeg tager fejl - syntes bare det her grænser til noget ulækkert..

Lige præcis det har jeg også tænkt på. 

Anmeld

15. september 2010

morethanperfect

Pia. skriver:

Griner meget højt lige nu - da min lille avis blinkede rødt stod der "du er blevet citeret at Tutter i trusser" GRINER....

Hah ... Han var da for mærkelig .. Han havde også skrevet alt mulig underligt til mig

Anmeld

15. september 2010

Becks

Pia. skriver:

hahah

Anmeld

15. september 2010

Koen.

han har sendt underlige private beskeder til mig, men valgte at lade det fise igennem

Anmeld

15. september 2010

Pia.

Tutter skriver:

hahah

GRINER,...... HA HA HA HA HA...

Anmeld

15. september 2010

Diana...

Pia. skriver:

HAHAHAHAH

Anmeld

15. september 2010

millesofie

jeg giver jer ret piger han virker mærkelig, tænkte det også første gang jeg stødte ind i ham her på siden men tænkte også bare at det var rart at der kom en mand herind

men dejligt at han har slettet sig selv, for det udelukker jo at han havde rent mel i posen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.