Trusser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LouiseNielsen skriver:

Mig har han også kontaktet op til flere gange....

Første gang for at høre om jeg viste hvor man kunne finde sig en mand eller kvinde som ville være med på en 3kant... (Han havde set i en tråd at jeg engang havde prøvet det)

Svarede pænt tilbage at jeg ville prøve scor.dk

Han skriver så pænt tak for svar. Men om jeg nogensinde var blevet taget af to mænd på en gang og hvad jeg syntes om det, hvis diller der havde været størst osv osv.... Skreb så pænt tilbage at jeg syntes vi skulle stoppe samtalen her!

Lørdagen efter skrev han så at nu havde ham og hans kæreste mødes med et par, og hvordan de havde gjort osv. Jeg skrev pænt tilbage at det da var go til dem når nu det var det de gerne ville prøve, og sluttede ligesom samtalen....

I mandags fik jeg så igen mail fra ham at nu havde de igen haft besøg af et andet par og at ham den anden havde været noget større end ham, og at hans kæreste havde stønnet så og så meget over det og kommet hurtigere end når han var sammen med hende og bla bla... Da svarede jeg så dog ikke!

DET er fandme da klamt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Pia.

LouiseNielsen skriver:

Mig har han også kontaktet op til flere gange....

Første gang for at høre om jeg viste hvor man kunne finde sig en mand eller kvinde som ville være med på en 3kant... (Han havde set i en tråd at jeg engang havde prøvet det)

Svarede pænt tilbage at jeg ville prøve scor.dk

Han skriver så pænt tak for svar. Men om jeg nogensinde var blevet taget af to mænd på en gang og hvad jeg syntes om det, hvis diller der havde været størst osv osv.... Skreb så pænt tilbage at jeg syntes vi skulle stoppe samtalen her!

Lørdagen efter skrev han så at nu havde ham og hans kæreste mødes med et par, og hvordan de havde gjort osv. Jeg skrev pænt tilbage at det da var go til dem når nu det var det de gerne ville prøve, og sluttede ligesom samtalen....

I mandags fik jeg så igen mail fra ham at nu havde de igen haft besøg af et andet par og at ham den anden havde været noget større end ham, og at hans kæreste havde stønnet så og så meget over det og kommet hurtigere end når han var sammen med hende og bla bla... Da svarede jeg så dog ikke!

EJ nej nej.... Sikke da en information du ellers fik der - du må da være glad for han er væk nu...

Puha Louise, Det syntes jeg er meget grænse overskridende.. Men sjovt nok har jeg også lagt mærke til han har kommentereret en del du har skrevet i debatterne... Eller tager jeg fejl... Syntes når du har svaret på noget så har han været der med det samme.

Knus Pia.

Anmeld

15. september 2010

M&F&C

DK skriver:

Jeg ved ikke hvorfor, men lige da jeg læste hvad du havde skrevet så tænkte jeg bare "det er garanteret ham der Michael Bjørnson fra det der talent show" og så kunne jeg bare ikke lade være med at grine ved billedet af ham der sidder og godter sig og glæææder sig til at læse om vores trusser!!

Ejjj jeg har ingen anelse om hvem personen bag rasser32 er, men jeg er glad hvis baby.dk nu kan komme tilbage til normalen igen!

- færdig af grin over den kommentar. Mon du har ret? De er omtrent lige klamme - har slet ikke gidet at svare på hans indlæg, da jeg egentlig ikke kan se hvad det kommer nogen ved, andre end min kæreste og jeg - og fluen på væggen

Anmeld

15. september 2010

LouiseNielsen

Rosa skriver:

DET er fandme da klamt!!!!

Jeg er en meget åben person, som normalt kan tage meget og da jeg havde nogen erfaringer omkring de ting han spurgte om, rent praktisk hvis man gerne vil have en mere med i sengen, så svarede jeg pænt på de praktiske spørgsmål han havde. Så som hvordan man gjorde med aftaler hvad der var okay osv.... Og ignorerede ham når han så blev for personlig. Men da jeg så hørte jeg langt fra var den eneste som han havde skrevet til gik jeg til Henrik.... Så ku jeg jo godt regne ud det ikke var mine råd osv han var ude efter, men meget mere end det....

Anmeld

15. september 2010

louise8723

Han skrev en PB omkring at jeg havde noget fedt hår.. tak skriver man jo så.. vi snakkede frem og tilbage hvor han så spørger hvad vores weekend skulle gå med.

Svare nu bare at vi skulle ud og spise og sådan lidt.. og ud i det blå begynder han at fortælle at de ska ha en veninde på besøg som de har trekanter med :s

Anmeld

15. september 2010

twinboys

Godt at han er væk nu....

Anmeld

15. september 2010

LouiseNielsen

Pia. skriver:

EJ nej nej.... Sikke da en information du ellers fik der - du må da være glad for han er væk nu...

Puha Louise, Det syntes jeg er meget grænse overskridende.. Men sjovt nok har jeg også lagt mærke til han har kommentereret en del du har skrevet i debatterne... Eller tager jeg fejl... Syntes når du har svaret på noget så har han været der med det samme.

Knus Pia.

Lige præcis... Han har til tider været rigtig "nærgående"

Jeg kan tåle meget og der skal meget til før jeg siger så er det godt. Og kan jeg råde folk og hjælpe med nogen spørgsmål så hjælper jeg gerne, MEN han overskred gerne mine grænser.... Også blev han simpelthen bare ignoreret!

Anmeld

15. september 2010

Maise

CamiRon skriver:

Ja temmelig ulækkert! Er det ham der har sendt pb'er til nogle herindefra?

JEP

Anmeld

15. september 2010

Pia.

Jeg kan tåle meget og der skal meget til før jeg siger så er det godt. Og kan jeg råde folk og hjælpe med nogen spørgsmål så hjælper jeg gerne, MEN han overskred gerne mine grænser.... Også blev han simpelthen bare ignoreret!

Så tog jeg ikke helt fejl - Han har "jagtet" mange af jer piger som han kunne få til at åbne lidt op (og det skal på ingen måde forståes negativt, vel) Men lige dig har jeg bare set han har skrevet til en del gange og spurgt videre på evt. spørgsmål du havde svaret på...

Øv en grim person - godt han er væk igen...

Knus fra Pia som håber du er okay efter sådan et fjols' dumme opførsel !!!

Anmeld

15. september 2010

Laulund87

LouiseNielsen skriver:

Jeg synes det er fint du er så åben i sexdebatterne og så er det da ærgeligt at sådan en nar, overskrider dine grænser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.