Pia. skriver:
Så tog jeg ikke helt fejl - Han har "jagtet" mange af jer piger som han kunne få til at åbne lidt op (og det skal på ingen måde forståes negativt, vel) Men lige dig har jeg bare set han har skrevet til en del gange og spurgt videre på evt. spørgsmål du havde svaret på...
Øv en grim person - godt han er væk igen...
Knus fra Pia som håber du er okay efter sådan et fjols' dumme opførsel !!!
Har snakket rigtig meget med min mand om det.... Også fordi jeg var så bange for om han en dag logger på (har baby som startside) og han så læste noget der kan misforståes, så har altid opdateret ham i hvad Rasser skrev til mig....
Der skal meget mere til at hyle mig ud af den, men jo han er rigtig ubehagelig..... Håber at han holder sig væk herinde nu!
Og skal sleeeeet ikke undskylde det jeg skrev med "morgen-slikker" den anden dag. Men skulle prøve ham af, for det var lige efter han havde skrevet til mig privat så viste bare han ville være der med det samme..... Også derfor jeg ikke har kommenteret alle de grimme kommentar der ellers er kommet på det. Normalt så holder jeg ikke min mund, men den var KUN for at prøve ham af....
Anmeld