LouiseNielsen skriver:
Mig har han også kontaktet op til flere gange....
Første gang for at høre om jeg viste hvor man kunne finde sig en mand eller kvinde som ville være med på en 3kant... (Han havde set i en tråd at jeg engang havde prøvet det)
Svarede pænt tilbage at jeg ville prøve scor.dk
Han skriver så pænt tak for svar. Men om jeg nogensinde var blevet taget af to mænd på en gang og hvad jeg syntes om det, hvis diller der havde været størst osv osv.... Skreb så pænt tilbage at jeg syntes vi skulle stoppe samtalen her!
Lørdagen efter skrev han så at nu havde ham og hans kæreste mødes med et par, og hvordan de havde gjort osv. Jeg skrev pænt tilbage at det da var go til dem når nu det var det de gerne ville prøve, og sluttede ligesom samtalen....
I mandags fik jeg så igen mail fra ham at nu havde de igen haft besøg af et andet par og at ham den anden havde været noget større end ham, og at hans kæreste havde stønnet så og så meget over det og kommet hurtigere end når han var sammen med hende og bla bla... Da svarede jeg så dog ikke!
Ej ej ej.... opfindsom er han altså heller ikke helt.... . det er nøjagtig de samme informationer jeg har fået...!!! Jeg har så godt nok ikke kommenteret noget om trekanter eller noget... også derfor, jeg ikke helt forstod, hvorfor han skulle spørge mig om div. ting vedrørende det...
Jeg synes jo selv, at jeg gav meget tydeligt udtryk for, at jeg ikke ønskede kontakten, men den forstod han åbenbart ikke... for han blev ved med at skrive om, hvad de havde lavet, hvad han "kæreste" havde synes om ditten og datten.... - og om hvad jeg bedst ku li' osv.... jeg valgte så IKKE at svare på dem og slette dem, da jeg bare synes det hele var SÅ malplaceret i det her baby.dk forum....
Anmeld