Trusser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

misslea

LouiseNielsen skriver:

Mig har han også kontaktet op til flere gange....

Første gang for at høre om jeg viste hvor man kunne finde sig en mand eller kvinde som ville være med på en 3kant... (Han havde set i en tråd at jeg engang havde prøvet det)

Svarede pænt tilbage at jeg ville prøve scor.dk

Han skriver så pænt tak for svar. Men om jeg nogensinde var blevet taget af to mænd på en gang og hvad jeg syntes om det, hvis diller der havde været størst osv osv.... Skreb så pænt tilbage at jeg syntes vi skulle stoppe samtalen her!

Lørdagen efter skrev han så at nu havde ham og hans kæreste mødes med et par, og hvordan de havde gjort osv. Jeg skrev pænt tilbage at det da var go til dem når nu det var det de gerne ville prøve, og sluttede ligesom samtalen....

I mandags fik jeg så igen mail fra ham at nu havde de igen haft besøg af et andet par og at ham den anden havde været noget større end ham, og at hans kæreste havde stønnet så og så meget over det og kommet hurtigere end når han var sammen med hende og bla bla... Da svarede jeg så dog ikke!

Ej ej ej.... opfindsom er han altså heller ikke helt.... . det er nøjagtig de samme informationer jeg har fået...!!! Jeg har så godt nok ikke kommenteret noget om trekanter eller noget... også derfor, jeg ikke helt forstod, hvorfor han skulle spørge mig om div. ting vedrørende det...

Jeg synes jo selv, at jeg gav meget tydeligt udtryk for, at jeg ikke ønskede kontakten, men den forstod han åbenbart ikke... for han blev ved med at skrive om, hvad de havde lavet, hvad han "kæreste" havde synes om ditten og datten.... - og om hvad jeg bedst ku li' osv.... jeg valgte så IKKE at svare på dem og slette dem, da jeg bare synes det hele var SÅ malplaceret i det her baby.dk forum....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Trolde_mor

misslea skriver:

Ej ej ej.... opfindsom er han altså heller ikke helt.... . det er nøjagtig de samme informationer jeg har fået...!!! Jeg har så godt nok ikke kommenteret noget om trekanter eller noget... også derfor, jeg ikke helt forstod, hvorfor han skulle spørge mig om div. ting vedrørende det...

Jeg synes jo selv, at jeg gav meget tydeligt udtryk for, at jeg ikke ønskede kontakten, men den forstod han åbenbart ikke... for han blev ved med at skrive om, hvad de havde lavet, hvad han "kæreste" havde synes om ditten og datten.... - og om hvad jeg bedst ku li' osv.... jeg valgte så IKKE at svare på dem og slette dem, da jeg bare synes det hele var SÅ malplaceret i det her baby.dk forum....

Han har også skrevet til mig...

Samme dag han lavede sin profil.. han skrev bl.a. at hans kæreste havde sendt et billede til ham af hende og hendes veninde og så skulle han gætte hvem der var hvem, og at de efterfølgende har gjort det med nøgenbilleder. At de har et specielt forhold til veninden og haft sex med hende af flere gange..

Skrev så en pæn besked om at jeg ikke syntes det var passende at sidde at fortælle mig og hørte så ikke mere fra ham..

Anmeld

16. september 2010

Becks

louise4060 skriver:

Han skrev en PB omkring at jeg havde noget fedt hår.. tak skriver man jo så.. vi snakkede frem og tilbage hvor han så spørger hvad vores weekend skulle gå med.

Svare nu bare at vi skulle ud og spise og sådan lidt.. og ud i det blå begynder han at fortælle at de ska ha en veninde på besøg som de har trekanter med :s

Nøjgagtig det han skrev til mig, jeg svarede så bare ok! Men han blev ved med og skrive, og spore samtalen ind på sex. Om jeg havde sex med min veninde og bla bla. 

Anmeld

16. september 2010

louise8723

Tutter skriver:

Nøjgagtig det han skrev til mig, jeg svarede så bare ok! Men han blev ved med og skrive, og spore samtalen ind på sex. Om jeg havde sex med min veninde og bla bla. 

klamt -_-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.