utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Diana...

Nope det har jeg ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

quar20

Maggieh skriver:

Fatter ikke at der er nogen der kan byde et andet menneske sådan noget!! synes det er syg mangel på respekt

og det samme her, intil jeg fandt min nuværende kæreste har jeg ikke ku stolet på drenge

- ej hvor lyder det godt vi venter også vores 1. barn ) heh

Som min mand siger : DET ER HAM DER GÅR GLIP AF NOGET - og heldigvis kan min mand få glæde af mig nu..! =)

me like

Ja jeg ser det også som noget DYBT RESPEKTLØS - og har man ikke selv prøvet at føle sorgen ved at miste tilliden til sin kæreste hvis han/hun har været utro så kan man ikke sætte sig ind i hvor såret man blir..!

Heldigvis for mig var Rasmus der jo.. =)

Uhh 1 barn.. Spændende.. Ja det er det nu også ved nr. 2 og ved nr. 5 selvom jeg endnu ikke har 5 børn.. =) Og det tror jeg nu hellere ikke vi får..

=)

Anmeld

14. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
maria_wt skriver:

Nuværende NEJ, tidligere ja

Det var lige hvad jeg ville skrive

Anmeld

14. september 2010

JustAnotherName

Nej !!! ......det kunne ALDRIG falde mig ind, at være ham utro, aldrig!

Anmeld

14. september 2010

LouiseNielsen

Nej jeg har ikke været min mand utro, og det kommer jeg med sikkerhed heller aldrig til at være....

Der findes ikke noget så respektløs som utroskab...

Skulle jeg nogensinde få lysten til en anden mand udover ham jeg har herhjemme, så ville jeg være ærlig omkring derhjemme så vi kan få talt igennem hvorfor jeg pludselig føler trang til en anden mand.

Men jeg tro så længe man holder liv i forholdet på div måder, så vil man ikke føle behov for andre end sin partner!!

Anmeld

14. september 2010

smokin

LouiseNielsen skriver:

Nej jeg har ikke været min mand utro, og det kommer jeg med sikkerhed heller aldrig til at være....

Der findes ikke noget så respektløs som utroskab...

Skulle jeg nogensinde få lysten til en anden mand udover ham jeg har herhjemme, så ville jeg være ærlig omkring derhjemme så vi kan få talt igennem hvorfor jeg pludselig føler trang til en anden mand.

Men jeg tro så længe man holder liv i forholdet på div måder, så vil man ikke føle behov for andre end sin partner!!

Anmeld

14. september 2010

Lullaby

Nuværende nej, alle daværende ja..

Anmeld

14. september 2010

Snefnug1984

Nej og jeg ville slet ikke accepterer hvis det skete... både fra min og hans side. Synes det er direkte usmageligt!

Anmeld

14. september 2010

rasser32

Lullaby skriver:

Nuværende nej, alle daværende ja..

alle daværende

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

En gang og det var mit livs største fejltagelse, som med garanti ikke vil gentage sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.