utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

rasser32

Baagøe skriver:

En gang og det var mit livs største fejltagelse, som med garanti ikke vil gentage sig...

sagde m in x også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Pige2009

rasser32 skriver:

sagde m in x også

Jeg har i hvert fald lært af det

Anmeld

14. september 2010

rasser32

Baagøe skriver:

Jeg har i hvert fald lært af det

var det med nuværende

Anmeld

14. september 2010

JVIHJSH

Da jeg var yngre så var jeg ret meget utro med mine partnere. Så blev jer ældre og det er bare ikke aktuelt længere. Utroskab er barnligt og noget jeg vil sige "Grow up" til.

Det er sårende og ikke godt for den der er utro eller den der bliver 'snydt'.

Anmeld

14. september 2010

Magsen

LouiseNielsen skriver:

Nej jeg har ikke været min mand utro, og det kommer jeg med sikkerhed heller aldrig til at være....

Der findes ikke noget så respektløs som utroskab...

Skulle jeg nogensinde få lysten til en anden mand udover ham jeg har herhjemme, så ville jeg være ærlig omkring derhjemme så vi kan få talt igennem hvorfor jeg pludselig føler trang til en anden mand.

Men jeg tro så længe man holder liv i forholdet på div måder, så vil man ikke føle behov for andre end sin partner!!

Anmeld

14. september 2010

ZamanogDania

Jeg har aldrig været utro. Det kunne jeg aldrig finde på. Jeg kan jo bare fortælle min mand, hvis jeg ikke vil være sammen med ham mere.
Men min x kæreste var utro med sin x kæreste. Jeg var dum og tilgav ham, men til sidst kunne jeg ikke klare der og gik fra ham. Så fandt jeg min dejlig mand.

Anmeld

14. september 2010

Lullaby

rasser32 skriver:

alle daværende

Ja  Jeg har altid haft problemer med mit selvværd. Prøvede op til flere gange at tage livet af mig selv. 1 gang da jeg var 13. Alle kærester behandlede mig som skidt. De behøvede jo ikke behandle mig godt når jeg selv behandlede mig skidt. Så derfor kastede jeg mig også bare i grams når jeg kunne..

Men så mødte jeg Mathias og han tog sig af mig. Hørte på mig og behandlede mig som man skal. Derfor vil jeg heller ikke kunne være ham utro. For med ham føler jeg at jeg er noget værd og jeg ved at han vil kæmpe med os uanset hvad.

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

rasser32 skriver:

var det med nuværende

Ok...

Anmeld

14. september 2010

Mira0911

Aldrig!

Anmeld

15. september 2010

rasser32

MoarJ skriver:

Aldrig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.