utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Magsen

quar20 skriver:

Nope... Jeg har prøvet at min tidligere var utro overfor mig..! og vi var sammen i 4½år..!

Det er noget at det jeg SLET IKKE kan accepterer - og mener at hvis man er et menneske med hjertet det rette sted og har respekt for andre mennesker så gør man ikke sådan noget..!! Men det er bare min holdning så derfor har jeg stemt NEJ

Helt enig

var også sammen med en i halvandet år.. og fandt udaf at han havde været sammen med min daværende bedstevenninde ( hende der fortalte det, han ville aldrig indrømme det)

efter jeg havde slået op fandt jeg så udaf at der var 4 - 5 andre også. følte mig sååå brugt og beskidt det gjorde så også det at jeg har VIRKELIG svært ved at stole på folk ..

hader utroskab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Maise

Aldrig, har alitid været blind for andre mænd når jeg har haft kæreste.

Anmeld

14. september 2010

Mathilde

Nej jeg har aldrig været utro!

Anmeld

14. september 2010

Becks

Nej det har jeg ikke

Og kommer heller ikke til det

Anmeld

14. september 2010

NatasjaL

ja, jeg har været min kæreste utro, og fortyder det inderligt, forholdet var meget nyt, vi havde været sammen i en uge ca, da vi boede i hver vores ende af landet, havde jeg egenligt ikke regnet med det ville holde. men nu, 3 år og 2 børn senere har jeg aldrig haft i sinde at være det igen

det aldrig noget der rigtig bliver snakket om, da der overhovedet ikke var noget i det. den dag i dag er vi begge gode venner med ham jeg var sammen med.

Anmeld

14. september 2010

rasser32

Mathilde skriver:

Nej jeg har aldrig været utro!

Er også noget forbandet noget

Anmeld

14. september 2010

Magsen

NatasjaL skriver:

ja, jeg har været min kæreste utro, og fortyder det inderligt, forholdet var meget nyt, vi havde været sammen i en uge ca, da vi boede i hver vores ende af landet, havde jeg egenligt ikke regnet med det ville holde. men nu, 3 år og 2 børn senere har jeg aldrig haft i sinde at være det igen

det aldrig noget der rigtig bliver snakket om, da der overhovedet ikke var noget i det. den dag i dag er vi begge gode venner med ham jeg var sammen med.

ej hvor sindsygt at han kan holde det ud !

det ville jeg aaaaldrig ku klare.

men det da meget godt i fandt udaf det

Anmeld

14. september 2010

rasser32

NatasjaL skriver:

Puhaaa godt i fandt ud af det

Anmeld

14. september 2010

quar20

Maggieh skriver:

Helt enig

var også sammen med en i halvandet år.. og fandt udaf at han havde været sammen med min daværende bedstevenninde ( hende der fortalte det, han ville aldrig indrømme det)

efter jeg havde slået op fandt jeg så udaf at der var 4 - 5 andre også. følte mig sååå brugt og beskidt det gjorde så også det at jeg har VIRKELIG svært ved at stole på folk ..

hader utroskab

Det lyder lidt ligesom den situation min daværende kæreste og min daværende bedste veninde bød mig..!

vi var som sagt sammen i 4½år, og i 4 af de år havde han været sammen med ihvertfald 7 piger..!! Deri min daværende bedste veninde..! Har aldrig følt mig så lille..!!

Var SÅ ked af det SÅ længe indtil jeg fandt min SKØNNE mand - som faktisk var min aller bedste ven gennem 5 år..!  Han kendte også min daværende kæreste da de kommer fra samme by og de har gået i folkeskole sammen i samme klasse..! Men når kærligheden klikker.. Ja så er der ikke noget at gøre.. Og nu venter vi sammen vores 2. barn..!!

den dag idag når vi ser min tidligere kæreste griner vi bare

Som min mand siger : DET ER HAM DER GÅR GLIP AF NOGET - og heldigvis kan min mand få glæde af mig nu..! =)

Anmeld

14. september 2010

rasser32

quar20 skriver:

Nope... Jeg har prøvet at min tidligere var utro overfor mig..! og vi var sammen i 4½år..!

Det er noget at det jeg SLET IKKE kan accepterer - og mener at hvis man er et menneske med hjertet det rette sted og har respekt for andre mennesker så gør man ikke sådan noget..!! Men det er bare min holdning så derfor har jeg stemt NEJ

Fandt også ud af min x var mig utro efter 5 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.