utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Sabrina2014

Nej, jeg ville aldrig kunne gøre det. Og jeg har heller ikke lyst, og kommer aldrig til at have lyst!

Jeg elsker min kæreste højere end noget andet, både da vi var nyforelsket, var jeg faktisk så vild med ham, at da jeg skulle hjem efter 2. gang vi mødtes, begyndte jeg at græde.. Og mine følelser bliver større og større for hver dag. Selvom vi ''kun'' har været sammen i 1½ år, er jeg sikker på at det aldrig kommer til at ske. Som sagt, jeg elsker ham - og jeg er helt sikker på at han elsker mig. Jeg lider af dårligt selvværd, og er meget jaloux, men han sørger for at holde mig oppe, og forsikrer mig tit i at det aldrig sker for hans side heller. Vi sørger også for at holde vores forhold kørende, og snakke hvis der er noget. Jeg er sikker på at han er manden resten af mit liv (jeg er knap 19), men jeg er sikker på vores forhold. Jeg har tidligere haft problemer ved at tro han ville gøre sådan noget, men det er gået op for mig, at han elsker mig og aldrig kunne finde på det.

Så.. Det er aldrig sket, og det kommer aldrig til at ske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Jones

Sabrina L skriver:

Jeg lider af dårligt selvværd, og er meget jaloux

Så kom sandheden frem

Anmeld

30. september 2010

MortilAyah

Nej det har jeg ikke, utroskab er så usselt

Enten er man i et forhold eller også er man single. Man kan ikke opføre sig som single i et forhold

Anmeld

30. september 2010

sarahb

nej og ville ALDRIG gøre det...

Anmeld

30. september 2010

Sabrina2014

Jones skriver:

Så kom sandheden frem

du er dygtig

Anmeld

30. september 2010

nynne-l

ja jeg har ham og han har mig han var da vi have været sammen i 1 uge og jeg var da vi have været sammen  i 6 mdr jeg var ung dum og ikke klar til at være i et fast forhold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.