utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Mathilde

rasser32 skriver:

Er også noget forbandet noget

Ja det er det altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

rasser32

Mathilde skriver:

Ja det er det altså!

Min x var mig utro efter 5 år

Anmeld

14. september 2010

quar20

rasser32 skriver:

Fandt også ud af min x var mig utro efter 5 år

Det skrækkeligt.. uanset hvor længe man har været sammen så rammer det en, og det vil ALTID sidde i en og partneren..!!

Anmeld

14. september 2010

Maise

quar20 skriver:

Det lyder lidt ligesom den situation min daværende kæreste og min daværende bedste veninde bød mig..!

vi var som sagt sammen i 4½år, og i 4 af de år havde han været sammen med ihvertfald 7 piger..!! Deri min daværende bedste veninde..! Har aldrig følt mig så lille..!!

Var SÅ ked af det SÅ længe indtil jeg fandt min SKØNNE mand - som faktisk var min aller bedste ven gennem 5 år..!  Han kendte også min daværende kæreste da de kommer fra samme by og de har gået i folkeskole sammen i samme klasse..! Men når kærligheden klikker.. Ja så er der ikke noget at gøre.. Og nu venter vi sammen vores 2. barn..!!

den dag idag når vi ser min tidligere kæreste griner vi bare

Som min mand siger : DET ER HAM DER GÅR GLIP AF NOGET - og heldigvis kan min mand få glæde af mig nu..! =)

siger jeg bare om ham

og til dig og din mand

Anmeld

14. september 2010

rasser32

quar20 skriver:

Det skrækkeligt.. uanset hvor længe man har været sammen så rammer det en, og det vil ALTID sidde i en og partneren..!!

Ja meget

Anmeld

14. september 2010

NatasjaL

Maggieh skriver:

ej hvor sindsygt at han kan holde det ud !

det ville jeg aaaaldrig ku klare.

men det da meget godt i fandt udaf det

tja, sådan er folk jo forskellige, han kendte " mit liv " før jeg mødte ham. jeg har altid haft mange kæreste og været sammen med mange, derfor tog han det ikke så tungt, det var også derfor vi valgte at flytte sammen efter 2 måneder.

Anmeld

14. september 2010

Magsen

quar20 skriver:

Det lyder lidt ligesom den situation min daværende kæreste og min daværende bedste veninde bød mig..!

vi var som sagt sammen i 4½år, og i 4 af de år havde han været sammen med ihvertfald 7 piger..!! Deri min daværende bedste veninde..! Har aldrig følt mig så lille..!!

Var SÅ ked af det SÅ længe indtil jeg fandt min SKØNNE mand - som faktisk var min aller bedste ven gennem 5 år..!  Han kendte også min daværende kæreste da de kommer fra samme by og de har gået i folkeskole sammen i samme klasse..! Men når kærligheden klikker.. Ja så er der ikke noget at gøre.. Og nu venter vi sammen vores 2. barn..!!

den dag idag når vi ser min tidligere kæreste griner vi bare

Som min mand siger : DET ER HAM DER GÅR GLIP AF NOGET - og heldigvis kan min mand få glæde af mig nu..! =)

Fatter ikke at der er nogen der kan byde et andet menneske sådan noget!! synes det er syg mangel på respekt

og det samme her, intil jeg fandt min nuværende kæreste har jeg ikke ku stolet på drenge

- ej hvor lyder det godt vi venter også vores 1. barn ) heh

me like

Anmeld

14. september 2010

NatasjaL

rasser32 skriver:

Puhaaa godt i fandt ud af det

ja, det aldrig noget vi rigtigt har snakket om, eller haft behov for. da han kendte  " mit liv " før jeg mødte ham. men mange drenge og fester

Anmeld

14. september 2010

rasser32

NatasjaL skriver:

ja, det aldrig noget vi rigtigt har snakket om, eller haft behov for. da han kendte  " mit liv " før jeg mødte ham. men mange drenge og fester

Ok men dejligt i fandt ud af det

Gjorde jeg ikke med min x

Anmeld

14. september 2010

Magsen

NatasjaL skriver:

tja, sådan er folk jo forskellige, han kendte " mit liv " før jeg mødte ham. jeg har altid haft mange kæreste og været sammen med mange, derfor tog han det ikke så tungt, det var også derfor vi valgte at flytte sammen efter 2 måneder.

det da meget godt

og held og lykke til jer fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.