Nogen der har lyst til at mødes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

NatasjaL

det kunne da være rigtig hyggeligt, jeg bor selv i ikast

natasja, med victoria på snart 2 og sebastian på 3 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Susanne79

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nogen der har en ide om hvor det skal være?

Bor selv i et meget lille hus, så har ikke så meget plads. Men hvad med at lave en aftale med en café. Måske Aha i låsbygade eller café Nicolai i Blæsbjerggade. Begge steder er der gode parkerings muligheder og plads til mange barnevogne....... 

Anmeld

14. september 2010

Bare mig..

Susanne79 skriver:

Bor selv i et meget lille hus, så har ikke så meget plads. Men hvad med at lave en aftale med en café. Måske Aha i låsbygade eller café Nicolai i Blæsbjerggade. Begge steder er der gode parkerings muligheder og plads til mange barnevogne....... 

Ja det var en god ide..

Hvad siger i andre til cafe Nicolai?? Det er et rigtig dejligt sted nede i Kolding by??

Anmeld

14. september 2010

Bom

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja det var en god ide..

Hvad siger i andre til cafe Nicolai?? Det er et rigtig dejligt sted nede i Kolding by??

Er det nemt og komme ind til og parkere?? For os der hader og kører i stor byer??

Anmeld

14. september 2010

A.

det er i hvertfaldt meget plads på first hotel og de er ogsaa vant til der kommer mange mødre med børn

Anmeld

14. september 2010

Susanne79

Mini-Terp skriver:

Er det nemt og komme ind til og parkere?? For os der hader og kører i stor byer??

ja, det er nemt. det ligger ikke så langt fra centrum. der er parkering ved siden af og på Låsbybanke der ligger 200 m derfra

Anmeld

14. september 2010

twinboys

Ja da er klar... Jeg er fra Haderslev...

Majbritt

Anmeld

14. september 2010

Bare mig..

Skal vi ikke bare tage cafe Nicolai? Der er mange parkeringsmuligheder.. Jeg ved ikke om i helst vil på en hverdag eller en weekend?

Jeg foreslår Cafe Nicolai, Kolding, hvad med lørdag d. 2. oktober klokken 11?

Hvis der er mange der ikke kan den dag, så finder vi bare en anden dag.. Eller hvis nogen har et absplut ynglingssted? Jeg kender ikke selv den her cafe, men ved hvor den ligger og har hørt, at det er et godt sted for dem med børn (store flokke specielt)

Men meld lige tilbage så kan jeg evt bestille bord..

Anmeld

14. september 2010

Henri84

Det er fint med mig!

Anmeld

14. september 2010

Bellinda89

Desværre alt for langt væk .!

Ellers var jeg helt frisk (:

Altid rart med nye bekendtskaber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.