Nogen der har lyst til at mødes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Bom

Er der ikke et sted i Kolding vi kan mødes?? I storcenteret eller en cafe eller så'n???

Det er nemlig alt for langt for mig at køre til Horsens eller Esbjerg (Bor i vojens), så hvis det rykker længere nord på, så må jeg desværre melde fra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

NoName

Hov, havde helt overset denne tråd...

Jeg er frisk, på at mødes i Kolding... kom med tid og sted og jeg står der som et bøjet søm...

Anmeld

13. september 2010

Tdittmann

Jeg er også frisk på at mødes et sted i Kolding.

Jeg bor på Fyn men kan med lethed komme til Kolding.

Knus Tanja og Anders 18.05.10

Anmeld

13. september 2010

Henri84

Jeg er også klar på Kolding
Jeg har Alberte Sofie på 4 mdr. og Elias på 2 år

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Det lyder til, at de fleste er med på et sted i Kolding, men så mangler vi bare en der kan holde noget i Kolding, for jeg tror skisme det blive lidt besværligt med så mange barnevogne på en cafe? Eller hvad siger i? Altså jeg er ligeglad..

Anmeld

13. september 2010

lulleh

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det lyder til, at de fleste er med på et sted i Kolding, men så mangler vi bare en der kan holde noget i Kolding, for jeg tror skisme det blive lidt besværligt med så mange barnevogne på en cafe? Eller hvad siger i? Altså jeg er ligeglad..

jeg er også frisk på det ska være i kolding. så har jeg jo en undskyldning for at besøge min familie dernede..

Anmeld

14. september 2010

Bare mig..

Nogen der har en ide om hvor det skal være?

Anmeld

14. september 2010

A.

nå da bor også i kolding synes at vi er par stykker her fra da..hvem ved måske er vi naboer uden at vi ved det hehe

Anmeld

14. september 2010

Bare mig..

A. skriver:

nå da bor også i kolding synes at vi er par stykker her fra da..hvem ved måske er vi naboer uden at vi ved det hehe

Ja, hihi, det kan da godt være

Anmeld

14. september 2010

Henri84

Altså vi bor i lejlighed i Vonsild, så vi har heller ikke det vilde med plads, eller plads har vi sådan set nok af, det er mere plads til barnevognene der mangler
Hvad med storcenteret som andre foreslår? De fleste har jo små børn som min kan jeg se, så kan barnevognene jo bare stå udenfor caféen og så kan man tage liften med ind, eller have børnene sovende foran caféen med babyalarm på..
Og de større børn kan vel sidde med ved bordet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.