Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lone H. skriver: Opper den lige
Opper den lige
tak, jeg gør det lige igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
~~M.Nielsen~~ skriver: tak, jeg gør det lige igen
Lone H. skriver: Hvor mødes vi henne på lørdag
Hvor mødes vi henne på lørdag
Nede på cafe nicolai..
Jeg skal lige vide hvor mange der kommer?? så jeg kan bestille bord..
~~M.Nielsen~~ skriver: Nede på cafe nicolai.. Jeg skal lige vide hvor mange der kommer?? så jeg kan bestille bord..
bliver desværre nødt til at melde fra, da en god veninde fra kbh har meldt sin ankomst lørdag formiddag....... er virkelig ked af det og er helt klart med en anden gang...... Sorry.....
Lone H. skriver: Okay jeg kommer
Okay jeg kommer
Har du evt tid til at skrive til de andre der har meldt sig på, om de stadig er frisk? og om der evt var flere af dem der først sagde de ville med, kan ?
Jeg er rimelig hængt op de her dage.. :/
~~M.Nielsen~~ skriver: Har du evt tid til at skrive til de andre der har meldt sig på, om de stadig er frisk? og om der evt var flere af dem der først sagde de ville med, kan ? Jeg er rimelig hængt op de her dage.. :/
jeg kommer hvis jeg bliver rask til på lørdag
A. skriver: jeg kommer hvis jeg bliver rask til på lørdag
Lone H. skriver: Ja når jeg li kommer over på computeren så gør jeg det ellers laver jeg li en tråd med det
Ja når jeg li kommer over på computeren så gør jeg det ellers laver jeg li en tråd med det
Tusind tak.. Dejlig du lige gider overtage for jeg har dælme ikke meget tid her.. Men skriv hvis der er noget, eller hvis der sker ændringer.. - Ville være surt hvis jeg ikke lige får skrevet til folk, for vil vildt gerne mødes med jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128