Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
~~M.Nielsen~~ skriver: ~~M.Nielsen~~ (Nicoline 4 mdr) Susanne79 (Maja 6,5 mdr) Lone H. (Julie)
~~M.Nielsen~~ (Nicoline 4 mdr)
Susanne79 (Maja 6,5 mdr)
Lone H. (Julie)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Henri84 skriver: Henri84 (Alberte Sofie 4 1/2 mdr. + evt. Elias 2 år)
Henri84 (Alberte Sofie 4 1/2 mdr. + evt. Elias 2 år)
Henri84 (Alberte Sofie 4 1/2 mdr. + Elias 2 år)
Åh ville gerne med, men tør ikke skrive mig på listen da jeg har termin 3 oktober
~~M.Nielsen~~ skriver: Jeg har længere oppe skrevet et tidspunkt og sted prøv og se om det passer dig Og så skriv dig på listen hvis du kan
Jeg har længere oppe skrevet et tidspunkt og sted prøv og se om det passer dig Og så skriv dig på listen hvis du kan
Jeg får besøg af min søster den weekend, vi skal ud at købe brudekjole om fredagen (Sssh) så er forhindret
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Jeg får besøg af min søster den weekend, vi skal ud at købe brudekjole om fredagen (Sssh) så er forhindret
Okay, det er der ikke noget at gøre ved...
Og tillykke
merichs skriver: Åh ville gerne med, men tør ikke skrive mig på listen da jeg har termin 3 oktober
Du kan bare skrive dig på.. Det går nok hvis du ikke kommer.. - Så ved vi hvorfor
~~M.Nielsen~~ (Nicoline 4 mdr)Susanne79 (Maja 6,5 mdr)Lone H. (Julie)Henri84 (Alberte Sofie 4 1/2 mdr. + Elias 2 år) Lillespurv20 (Tanja og Lærke sofia )
Merichs (Marlene)
Der var da mange der havde lyst, så er der ikke flere der vil nu?
Opper den lige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128