Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sabrina Lauritsen skriver: Jeg bor i Juelsminde. Dog har jeg ingen børn, men mistede alle mine veninder da jeg flyttede til jylland.. :-)
Jeg bor i Juelsminde. Dog har jeg ingen børn, men mistede alle mine veninder da jeg flyttede til jylland.. :-)
Det gør ingenting at man ikke har nogen børn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg bor i horsens, men det lyder hyggeligt.
bor i lejlighed men har ok med plads. har 8 stole, så vi kan godt være 8 her eller 10. så kan godt lægge hus til hvis folk har lyst til det???
hilsen liv
Ihhh hvor det lyder hyggeligt tøzer.jeg håber I må få en rigtig hyggelig komsammen og at det må lægge grunden til nogle gode solide venskaberKærligstSussie
Altså, hvis der er nogen der kan holde, er det jo lækkert... Og så bestemmer du selvf. tidspunkt og sådan.. Men jeg skal med tog så er det tæt på stationen eller nemt med bus videre?? Til jer der evt vil holde noget tam tam..
mor-til-vanessa skriver: jeg bor i horsens, men det lyder hyggeligt. bor i lejlighed men har ok med plads. har 8 stole, så vi kan godt være 8 her eller 10. så kan godt lægge hus til hvis folk har lyst til det??? hilsen liv
Er det nemt nok fra togstationen evt med bus eller på gåben?
Jeg er også frisk . bor dog helt i Randers .. :/
~~M.Nielsen~~ skriver: Er det nemt nok fra togstationen evt med bus eller på gåben?
ja fra horsens banegård tager man bare bus 1 eller 2 som kører lige til døren. så det er nemt nok. 10 min i bussen
Vi er også klar..
Bor godt i fredericia..
Har frække frederic på 2 år...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128