Ved sgu ikke om jeg tør svare for jeg var jo den person der i formiddags fik et par kvinder på nakken fordi jeg gav min ærlige mening omkring andre mænd pikke-størrelser ! Nu skal jeg så fanme også læse om hvem der vågner med en tunge mellem benene - OG JA JEG KUNNE LADE HVER AT KLIKKE DER IND, men det gjorde jeg nu engang ikke... Normalt læser jeg alle debatter her inde og plejer ikke at skulle springe nogen over... Men jeg syntes ærlig talt der skulle være grænser for hvad folk deler med os andre... Er man til oral sex ved hvert samleje - ja tak eller nej tak m.m - men folk har bohov for at fortælle at de elsker at sutte pik, og blive vækket på diverse måder, det forstår jeg ikke...
Jeg er jo her inde for at skrive med en masse dejlige piger om børn, tøj, kærster, mænd (mangel på samme) dyr og en masse gode råd, men jeg behøver ikke blive så personlig som nogen åbenbart har behov for...
Tænker på dem der opretter sig som bruger i dag - de får så lige kastet dabatter om oral sex og pikke størrelser i hoved..
Og jeg er IKKE sippet.. ville bare vælge andre sider at læse om den slags... Hvis jeg havde behov for det...
Knus Pia, som nyder både den ene og den anden form for sex, men ikke har lyst til at dele det med resten af verden... !!!
Søg ordet pik i google så kommer man ind på baby.dk !!!
Anmeld