Muffi . skriver:
He he ville ønske jeg var bedre til at lære fra mig ,, fnis ,,
Hvis jeg virkelig kunne brodere ville jeg holde det hemmeligt .. altid he he ... Jamen så hurra for afdragsfrie lån 
Jeg tjekkede lige Nordeas hjemmeside. Man kan altså godt få rentetilpassede lån med afdragsfrihed, så prøv da lige at tjekke. Og det kan jo også godt være at de er tilfredse med at noget af det i sparer på afdragsfrit bliver brugt på boliglånet og så kan i selv bestemme over resten.
Vi vægter også at have lave boligudgifter nu. Det varer ikke mange år før vi slipper for de dyre institutionspriser og de store begynder vel også snart at flytte hjemmefra, og så daler vores forbrugsomkostninger vel også. Vi bruger jo en formue på vand, varme og el - og det burde falde noget når vi bliver færre i familien...og om 3 år er bilen betalt, så er der også lidt (4500) flere penge pr. md....og den kan jo holde meget mere end 3 år
Så jeg skal bare brodere de næste 3 år...eller du kan brodere og så kan jeg "hakke" grydelapper - det har min mormor lært mig....Det er da en håndarbejdsbiks vi skal ha
Anmeld