Hus køb , fast rente el variabel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

HDA2311

Muffi . skriver:

Gad vide om nordea kører med anderledes lån ,, Hvis vi skulle sidde afdragsfrit skulle de penge vi fik til overs knaldes af på det andet lån

Man anbefaler jo at besparelsen bruges fornuftigt, som fx afvikling af dyrer gæld. Har man kun råd til at sidde i huset pga. afdragsfriheden, så er der jo på ingen måde råd til at fx den ene bliver fyrret...

Afdragsfrihed er en super god ting, bare man bruger den fornuftigt!

Bed evt. jeres bankrådgiver om at lave nogle beregninger til jer på de forskellige lån.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Nøj - den er flot..... Du kan da hurtigt tjene til huslejen ved at producere nogle af dem der - så er det bare en bod på kræmmermarkedet og så er du rig....

Ja ikke   Jeg skal da producere mange af den slags ,,,   Troede du ikke jeg var så god til broderi ??

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

HDA2311 skriver:

Man anbefaler jo at besparelsen bruges fornuftigt, som fx afvikling af dyrer gæld. Har man kun råd til at sidde i huset pga. afdragsfriheden, så er der jo på ingen måde råd til at fx den ene bliver fyrret...

Afdragsfrihed er en super god ting, bare man bruger den fornuftigt!

Bed evt. jeres bankrådgiver om at lave nogle beregninger til jer på de forskellige lån.

Lånet er heller ikke beregnet på afdragsfrihed ,, Det vist ikke lovligt , det ville bare have været rart nu man har dyr vuggestue plads mm   Tak for al din hjælp ..

Anmeld

12. september 2010

HDA2311

Muffi . skriver:

Ved du så hvad man ca vil sidde for på md hvis man vælger F5 afdragsfrit og skylder 2.3 mill ???  Ej sorry   hi hi ,, det er da nok et større regnestykke     fniss ...

Jeg kan ikke lige komme på netbank og lave en beregning, men send en mail til jeres rådgiver og få ham til at regne nogle tal ud til jer...

Anmeld

12. september 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Ja ikke   Jeg skal da producere mange af den slags ,,,   Troede du ikke jeg var så god til broderi ??

Du er helt vildt go - det havde jeg bare ikke set komme. Tror du at jeg kan lære det??? Jeg har vist også brug for nogle ekstra penge - vi bruger nemlig ikke vores afdragsfrihed fornuftigt....den går til billån, varme og børnehave....så jeg må vist hellere ha' et bijob...

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Du er helt vildt go - det havde jeg bare ikke set komme. Tror du at jeg kan lære det??? Jeg har vist også brug for nogle ekstra penge - vi bruger nemlig ikke vores afdragsfrihed fornuftigt....den går til billån, varme og børnehave....så jeg må vist hellere ha' et bijob...

He he ville ønske jeg var bedre til at lære fra mig ,,   fnis ,,    Hvis jeg virkelig kunne brodere ville jeg holde det hemmeligt .. altid he he ...    Jamen så hurra for afdragsfrie lån

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

HDA2311 skriver:

Jeg kan ikke lige komme på netbank og lave en beregning, men send en mail til jeres rådgiver og få ham til at regne nogle tal ud til jer...

Vi har fået nogle beregninger bare ikke på F3 og F5 ,,,   Vil få fat på ham   Tak ,,

Anmeld

12. september 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

He he ville ønske jeg var bedre til at lære fra mig ,,   fnis ,,    Hvis jeg virkelig kunne brodere ville jeg holde det hemmeligt .. altid he he ...   Jamen så hurra for afdragsfrie lån

Jeg tjekkede lige Nordeas hjemmeside. Man kan altså godt få rentetilpassede lån med afdragsfrihed, så prøv da lige at tjekke. Og det kan jo også godt være at de er tilfredse med at noget af det i sparer på afdragsfrit bliver brugt på boliglånet og så kan i selv bestemme over resten.

Vi vægter også at have lave boligudgifter nu. Det varer ikke mange år før vi slipper for de dyre institutionspriser og de store begynder vel også snart at flytte hjemmefra, og så daler vores forbrugsomkostninger vel også. Vi bruger jo en formue på vand, varme og el - og det burde falde noget når vi bliver færre i familien...og om 3 år er bilen betalt, så er der også lidt (4500) flere penge pr. md....og den kan jo holde meget mere end 3 år

Så jeg skal bare brodere de næste 3 år...eller du kan brodere og så kan jeg "hakke" grydelapper - det har min mormor lært mig....Det er da en håndarbejdsbiks vi skal ha

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Jeg tjekkede lige Nordeas hjemmeside. Man kan altså godt få rentetilpassede lån med afdragsfrihed, så prøv da lige at tjekke. Og det kan jo også godt være at de er tilfredse med at noget af det i sparer på afdragsfrit bliver brugt på boliglånet og så kan i selv bestemme over resten.

Vi vægter også at have lave boligudgifter nu. Det varer ikke mange år før vi slipper for de dyre institutionspriser og de store begynder vel også snart at flytte hjemmefra, og så daler vores forbrugsomkostninger vel også. Vi bruger jo en formue på vand, varme og el - og det burde falde noget når vi bliver færre i familien...og om 3 år er bilen betalt, så er der også lidt (4500) flere penge pr. md....og den kan jo holde meget mere end 3 år

Så jeg skal bare brodere de næste 3 år...eller du kan brodere og så kan jeg "hakke" grydelapper - det har min mormor lært mig....Det er da en håndarbejdsbiks vi skal ha

Ihh det må vi altså snakke med ham om   Vi ville så gerne sidde så billigt som muligt de næste 4 år ,,,   Kunne være rart ,, så er al gæld pist væk og ingen vuggestue eller skole   Vi banker da bare lige sådan en biks op ,,,     det kunne vi sikkert tjene mange penge på

Anmeld

14. september 2010

Roskildepigen

Mussen2 skriver:

Nope, man betaler et lille tillæg i form af højere rente for den ekstra sikkerhed...

Ja, men det er ikke meget. Vi har pt en rente på 2.43% tror jeg.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.