Hus køb , fast rente el variabel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Det lyder bare ikke som en løsning vi kunne få ,, hva bank er det ???  

Det er Danske Bank, og den løsning har vi altså haft hele tiden, så det må da kunne lade sig gøre....

Meeen - det er store beslutninger, jeg hader når vi skal lægge lån om, men jeg står jo også med beslutningen alene....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Ja - det kan man ihvertfald i Danske Bank

Gad vide om nordea kører med anderledes lån ,, Hvis vi skulle sidde afdragsfrit skulle de penge vi fik til overs knaldes af på det andet lån

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Det er Danske Bank, og den løsning har vi altså haft hele tiden, så det må da kunne lade sig gøre....

Meeen - det er store beslutninger, jeg hader når vi skal lægge lån om, men jeg står jo også med beslutningen alene....

Og hatten af for dig siger jeg bare ,, Jeg har ikke en skid forstand på sådan noget her

Anmeld

12. september 2010

HDA2311

Muffi . skriver:

Ok tak   Kan man så vælge at sidde afdragsfrit på f3 eller f5 ???

ja det kan man

Anmeld

12. september 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Gad vide om nordea kører med anderledes lån ,, Hvis vi skulle sidde afdragsfrit skulle de penge vi fik til overs knaldes af på det andet lån

Er det så boliglånet - de sidste 20%? Altså det lyder jo også som en fornuftig løsning, så bliver pengene jo brugt fornuftigt, men det virker temmelig diktatorisk at de skal bestemme hvad pengene skal bruges til...

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

HDA2311 skriver:

ja det kan man

Ved du så hvad man ca vil sidde for på md hvis man vælger F5 afdragsfrit og skylder 2.3 mill ???  Ej sorry   hi hi ,, det er da nok et større regnestykke     fniss ...

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Er det så boliglånet - de sidste 20%? Altså det lyder jo også som en fornuftig løsning, så bliver pengene jo brugt fornuftigt, men det virker temmelig diktatorisk at de skal bestemme hvad pengene skal bruges til...

Jo det var det nemlig , og forstår heller ikke at de kan bestemme hvad og hvordan ????

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Kan du se hva jeg har fået tiden til at gå med i dag ??

Anmeld

12. september 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Nøj - den er flot..... Du kan da hurtigt tjene til huslejen ved at producere nogle af dem der - så er det bare en bod på kræmmermarkedet og så er du rig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.