Hvornår kravler de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Na-Wi

NatasjaL skriver:

det er vores søn også, han er 3 måneder, og venjer 7 kilo.

Det lyder som her Man får godt nok ondt i armene på et tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

NatasjaL

Naannaa87 skriver:

meget!

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

14. september 2010

mor-til-vanessa

SannaFo1 skriver:

Min datter begyndte at gravle da hun var 6 måneder.

Det er jo så forskelligt. Men jeg tror at jo mere stimulerede de er jo hurtigere kommer de til at kravle.

Sådan havde jeg det i hvert fald da hun så smådt begyndte at gå. Det gik meget stærkt da vi ligesom gav hende nogle hint i hvordan man skulle gøre.

Kunne forestille mig det er nogenlunde det samme med at kravle

selvfølgelig har det noget med stimulation men man kan heller ikke sige at hvis dit barn ikke kravler så er det ikke stimuleret nok. børn er forskellige, nogle er bare hurtigere til noget end andre.

min datter er 9 mdr og kan ikke kravle og hun er heller ikke så vild med at ligge på maven, selvom jeg øver og øver, men til gengæld kunne hun vinke da hun var 6 mdr ( på den rigtige måde, med åben og luk ) og klappe kage da hun var 7 mdr og lege tit-bøh.

har en niece på samme alder og hun kunne kravle da hun var 7 mdr, men kan så ikke nogle af de fin motoriske ting som min datter kan

Anmeld

14. september 2010

Svenne

Naannaa87 skriver:

Ja, især når de finder ud af at hoppe!! Min søn vil hoppe hele tiden - og han vejer lige de der 8 kilo.. Av mine arme!!

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

Laura kravlede først da hun var 9 mdr. Hun trillede også begge veje som 4½ måned, så hun har haft en periode med stagnation. Nu er hun 10½ md. og rejser sig op af ting, men jeg tror ikke hun går foreløbig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.