Hvornår kravler de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

mor-til-vanessa

line melias mor skriver:

hihi det glædede jeg mig også til men nu får jeg næsten stress af at løbe rundt efter hende men ihh det er jo også dejligt når de lærer noget nyt men din prinsesse ligner altså også sådan en "rigtig" prinsesse. sådan en lille sød pige min datter råber og skriger og opfører sig som en "dreng" hihi

lol ja hun ser ud som om hun er en rigtig fin lille glasdukke der kan gå i stykker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Svenne

NatasjaL skriver:

min datter bliver 2 om 3 måneder og vejer kun 10,5 kilo?

Så er hun godt nok lille?! Min søn er jo som sagt 4½ måned og han vejer ca. 8 kilo! Sundhedsplejersken sagde, at gennemsnitsvægten på en 1-årig er 10 kilo..

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

NatasjaL skriver:

min datter bliver 2 om 3 måneder og vejer kun 10,5 kilo?

ja så er hun også en lille fin en. tror bare ikke det har noger med vægten at gøre

Anmeld

12. september 2010

Svenne

mor-til-vanessa skriver:

ja så er hun også en lille fin en. tror bare ikke det har noger med vægten at gøre

Det tror jeg heller ikke.. Min 8 kilos baby ruller jo da hvert fald fint begge veje allerede, selvom han er stor

Anmeld

12. september 2010

line melias mor

Svenne skriver:

Så er hun godt nok lille?! Min søn er jo som sagt 4½ måned og han vejer ca. 8 kilo! Sundhedsplejersken sagde, at gennemsnitsvægten på en 1-årig er 10 kilo..

min venindes datter vejer 11 kg og er 2 år, hun kravlede faktisk da hun var 6 måneder og gik da hun var 8 måneder

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

mor-til-vanessa skriver:

det sagde vores SP bare, hvis de ikke ved det. hvem gør så?

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

ja? men vores datter har ALTID været lille og altid kun fuldt hendes eget kurve. lille? hun har da deller hist og der og nogle gode lårbasser, hun er langt fra spinkel, men hun er altså også kun 80 cm!

vores søn er 3 måneder og vejer 7 kg, og er 65 cm, børn er SÅ forskellige.

så stor som han er nu, så stor var vores datter først da hun var 6 måneder!

Anmeld

12. september 2010

Svenne

NatasjaL skriver:

ja? men vores datter har ALTID været lille og altid kun fuldt hendes eget kurve. lille? hun har da deller hist og der og nogle gode lårbasser, hun er langt fra spinkel, men hun er altså også kun 80 cm!

vores søn er 3 måneder og vejer 7 kg, og er 65 cm, børn er SÅ forskellige.

så stor som han er nu, så stor var vores datter først da hun var 6 måneder!

Ja, det er utroligt så forskellige de er.. Men heldigvis er det jo også fuldstændig ligemeget, hvornår de lærer de forskellige ting - de skal jo nok nå det hele!!

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

Svenne skriver:

Ja, det er utroligt så forskellige de er.. Men heldigvis er det jo også fuldstændig ligemeget, hvornår de lærer de forskellige ting - de skal jo nok nå det hele!!

jep

vores datter har altid været hurtig fremme med alting siger vores SP. hun snakker som en på 4!

meeeen hendes tænder er hun lidt bagud med, hun har kun 8 :b

Anmeld

12. september 2010

Halbschön

Svenne skriver:

Hej piger.

Jeg kom til at spekulere på, hvor gamle børn er, når de begynder at kravle? Jeg ved godt, at det selvfølgelig er meget forskelligt fra barn til barn - men lad mig høre nogle erfaringer..

Min søn er 4½ måned. Han triller og ruller begge veje - ryg til mave - og mave til ryg - efter velbehag. Han kan løfte sig op på strakte arme, når han ligger på maven..
Så det næste bliver vel, at han finder ud af at løfte maven, så han kommer op på knæene - og dermed fremad.... Men hvor lang tid, tror I der går..

Børn udvikler sig i deres eget tempo.. )

Og det med vægten er ikke helt forkert.. Større børn er ofte "hæmmet" af deres vægt, og derfor er det vigtigt som forældre at der bliver trænet ekstra med dem.. jeg har en stor basse... Han vejer omkring 15kg nu og han er 10, næsten 11mdr...

Han har hele tiden været stor og følger hans egen kurve, og har hele tiden gjort det.. Jeg har hver gang sp været her, været bekymret for om han var for stor, ikke kunne det han sku osv.. Hun sagde at jeg ku være helt rolig, for han er rigtig godt fremme i sin udvikling, men samtidig sagde hun at de altid holder lidt mere øje med de større børn.. Dette er samme erfaring jeg har fra min tid på børneafd..

Nicolai begyndte at kravle da han var 7 næsten 8mdr.. Nu er han 10mdr og står op af alt, går rundt med sin gåvogn, står uden støtte og tager nogle få skridt af og til.... Jeg tror gennemsnittet for børn der kravler er omkring 6-11mdr.. Og så er der de børn der ikke kravler før de går ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.