Hvornår kravler de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Laulund87

mor-til-vanessa skriver:

ja det har jeg også hørt. næsten alle jeg kender med børn siger det. så det går jeg ud fra. ligner i hver fald ikke nessa har tænkt sig at kravle, hun vil heller gå rundt med en. meeen måske bliver man overrasket

Maria ligner heller ikke en der har tænkt sig hverken at kravle eller gå foreløbig Men det kommer nok lige pludselig!

Hun ruller sig frem og drejer bare rundt i cirkler på maven. Så kommer man altså ikke så langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

mor-til-vanessa

Laulund87 skriver:

Maria ligner heller ikke en der har tænkt sig hverken at kravle eller gå foreløbig Men det kommer nok lige pludselig!

Hun ruller sig frem og drejer bare rundt i cirkler på maven. Så kommer man altså ikke så langt

hæhæ nej det gør man ikke. ja de gør jo hvad de har lyst til de små

Anmeld

12. september 2010

Laulund87

mor-til-vanessa skriver:

hæhæ nej det gør man ikke. ja de gør jo hvad de har lyst til de små

Ja de gør så, og man kan være nok så utålmodig og synes de skal lære dit og dat, men de gør tingene når de er klar

Anmeld

13. september 2010

Svenne

Renée88 skriver:

Hehe, jeg synes også det kom sådan lige pludselig.. Uha, de blir alt for hurtigt store.. Tænk at min lille dreng allerede snart blir et år og kan næsten gå.. Ja det er slet ikke til at forstå hvor tiden er blevet af ;o)

Og ja, jeg ønsker ham tit tilbage til dengang han bare lå stille.. Jeg har ham overalt i hjemmet.. Og hans yndlingssted er toilettet.. Han elsker og stå med hovedet i kummen og stå og plaske vand.. det er SÅ træls når man glemmer at lukke døren derud til! ;o)

Ha ha, han lyder som en rigtig dreng!! Sådan skal det være!
Tiden går alt for stærkt. Det synes jeg allerede nu efter kun fire måneder - og det bliver nok ikke bedre det næste års tid.. suk.. Det er med at nyde hvert øjeblik!

Anmeld

13. september 2010

Na-Wi

NatasjaL skriver:

min datter bliver 2 om 3 måneder og vejer kun 10,5 kilo?

Det var godt nok ikke meget.. :O Min søn er 10 måneder og vejer 12 kilo

Anmeld

13. september 2010

SannaFo1

Min datter begyndte at gravle da hun var 6 måneder.

Det er jo så forskelligt. Men jeg tror at jo mere stimulerede de er jo hurtigere kommer de til at kravle.

Sådan havde jeg det i hvert fald da hun så smådt begyndte at gå. Det gik meget stærkt da vi ligesom gav hende nogle hint i hvordan man skulle gøre.

Kunne forestille mig det er nogenlunde det samme med at kravle

Anmeld

13. september 2010

Na-Wi

William kravlede da han var 7 måneder..

Han er 10 måneder nu og jeg tror snart han begynder at gå, man kan ihvertfald tage kun den ene hånd og gå lidt rundt med ham uden han er ved at vælte

Anmeld

13. september 2010

NatasjaL

Naannaa87 skriver:

Det var godt nok ikke meget.. :O Min søn er 10 måneder og vejer 12 kilo

men hun er hverken for lille eller for stor!

Anmeld

13. september 2010

Na-Wi

NatasjaL skriver:

men hun er hverken for lille eller for stor!

Hehe.. Min søn har altid været en dejlig basse Han er stor af sin alder

Anmeld

14. september 2010

NatasjaL

Naannaa87 skriver:

Hehe.. Min søn har altid været en dejlig basse Han er stor af sin alder

det er vores søn også, han er 3 måneder, og venjer 7 kilo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.