altså af hvad jeg kan se er det ikke sådan vildt meget du skal tabe dig.. er det 7 kg eller sådan.. max.. og det er lige præcis de sidste kg der er sværest jo.. for så er der ikke så meget at tage af som hvis det var 30 kg.. så det er faktisk en god ting et eller andet sted.. jeg slåsser selv med de sidste 7,5 kg..
det er skide svært, men jeg har fundet ud af at det kræver en masse vrede..
find et eller andet du er vred over og lad det gå ud over motionen... det gør jeg og det har for første gang i 1 år givet resultater.. :-)
jeg spurgte lige min mand også.. og han sagde at det var en typisk dansk kvinde krop, men der kunne da godt ryge nogle kg.. og så nævnte han også kropsholdningen (selvfølgelig ikke stillingen haha!)..
husk at mål dig også.. det er oftest der du ser de første fremskridt.. jeg tabte mig faktisk 10 cm om maven, 4 på lårene, 2 på armene, 5 på hofterne og 8 på taljen alt i mens jeg tabbte mig 3 kg.. 
og så vej dig max en gang om ugen, for din vægt svinger.. og mål dig en gang om mdr..
et lille fif... hvis du bruger en mindre tallerken så ser portionerne større ud og så er risikoen for at overspise ikke så stor.. jeg læste faktisk en artikel for nylig hvor der stod at en alm middagstallerken faktisk er vokset flere cm (mener det var 5) på bare 50 år eller sådan noget.. det var helt vildt.. så er det jo klart vi spiser mere og mere.. portionerne ser mindre ud jo.. :-)
du må endelig gi en opdate når der sker noget.. :-) elsker at følge med i sådan noget.. det gir både mig og den anden noget..
Anmeld