hvad synes du om min krop????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

B&J

Du har bare den perfekte kvinde krop mere er der selv ikke af sige i den sag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Du har bare den perfekte kvinde krop mere er der selv ikke af sige i den sag

tak ved nu ikke om jeg er helt enig

Anmeld

11. september 2010

Pia.

albertesmor skriver:

I bund og grund er det jo fløjtende ligegyldigt hvad vi andre synes om din krop, for hvad skal vi bedømme udfra??

det kvindeideal som medierne fremstiller som det perfekte, eller sådan som vi selv ville være tilfredse med at se ud

Du skal gøre op med dig selv om du vil lære at elske dig selv nøjagtigt som du ser ud, eller om du vil bruge resourcer på at gøre noget ved det, bliver du lykkeligere af at tabe 5 kilo, bliver du lykkeligere af at få en stram mave eller handler det i virkeligheden om noget helt andet  jeg synes det er værd at tænke over, hvad du præcist håber at opnå og hvilke følelser der er forbundet hermed, når du har tænkt færdigt kan det være at du er nået frem til noget helt andet, eller at du skal tabe dig 5 kilo og træne, kun du ved det.

Jeg vil ønske dig pøj pøj med det hele

Husk den smukkeste kvinde er ikke hende med den perfekte krop, det er hende der er glad for sig selv nøjagtigt som hun ser ud, kvinden der lever i harmoni med sig selv.

Men det ene udelukker jo ikke det andet

Det var lige det svar jeg ledte efter men ikke rigtig kunne få sat ord på... Men du sagde det bare lige som jeg selv prøvede at udtrykke det...

MEGET ENIG....

Og så vil jeg lige tilføje. at jeg syntes du er en smuk pige...

Anmeld

11. september 2010

lauras*mor*

Jeg synes altså også du har en pæn krop.. men kan dog godt følge dig en SMULE mht din mave.. du ligner absolut IKKE en der er 5 mdr henne, ja faktisk slet ikke en der er gravid som sådan.. men en ting jeg tror der kunne hjælpe er hvis du ændrede din kropsstilling.. ret ryggen og sug navlen ind..

Jeg har fra en læge (med ekspertise indenfor området) fået af vide at  suger man maven ind hver gang man kommer i tanke om det, så vil maven med tiden faktisk komme tættere ind.. du træner på den måde nemlig de inderste mavemuskler som er dem der holder maven på plads hvis man kan sige sådan.. :-)

selvom vi andre måske synes din krop er pæn, så er det jo altså dig der skal leve med den og se på den hver dag.. ja og din mand selvfølgelig.. :-) hvis du ikke synes den er som du vil ha den så skal du heller ikke slå dig til tåls med det.. men jeg vil også sige at skal du af med det så er det kcal forbrændning og ikke mavemuskel træning.. fedtet skal først brændes af før det ser godt ud med muskler også.. :-)

jeg er selv ked af mine arme, lår og dobbelhage.. jeg tror det er ytrolig få kvinder der hver dag i sit liv kan sige at de er 100% tilfreds med deres krop.. hvis der overhovedet er nogle der kan... ;-)

Det var vist min uforbeholdte mening... men det kommer jo helt an på hvilke briller man har på.. nogle er til store kvinder, nogle buttede, andre tynde og igen er der nogle der bedst kan lide hvis man kan se knoglerne.. sådan er vi så forskellige jo.. jeg selv kan godt lide når lårene ikke rører hinanden.. men tæt på (de kan hurtigt blvier for tynde) og det er lige så meget fordi at mine egne netop rører hinanden hvilket kan være rigtig træls om sommeren og der er varmt..

håber du bliver tilfreds med din krop, som den er nu eller som dem senere bliver.. :-)

knus herfra

Anmeld

11. september 2010

Snuffler25

Jeg synes du har en rigtig pæn krop og ville gerne ha en magen til og flot mave, uden strækmærker ( ka ik se nogle i hvert fald)

Synes du skal være glad for den

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

lauras*mor* skriver:

Jeg synes altså også du har en pæn krop.. men kan dog godt følge dig en SMULE mht din mave.. du ligner absolut IKKE en der er 5 mdr henne, ja faktisk slet ikke en der er gravid som sådan.. men en ting jeg tror der kunne hjælpe er hvis du ændrede din kropsstilling.. ret ryggen og sug navlen ind..

Jeg har fra en læge (med ekspertise indenfor området) fået af vide at  suger man maven ind hver gang man kommer i tanke om det, så vil maven med tiden faktisk komme tættere ind.. du træner på den måde nemlig de inderste mavemuskler som er dem der holder maven på plads hvis man kan sige sådan.. :-)

selvom vi andre måske synes din krop er pæn, så er det jo altså dig der skal leve med den og se på den hver dag.. ja og din mand selvfølgelig.. :-) hvis du ikke synes den er som du vil ha den så skal du heller ikke slå dig til tåls med det.. men jeg vil også sige at skal du af med det så er det kcal forbrændning og ikke mavemuskel træning.. fedtet skal først brændes af før det ser godt ud med muskler også.. :-)

jeg er selv ked af mine arme, lår og dobbelhage.. jeg tror det er ytrolig få kvinder der hver dag i sit liv kan sige at de er 100% tilfreds med deres krop.. hvis der overhovedet er nogle der kan... ;-)

Det var vist min uforbeholdte mening... men det kommer jo helt an på hvilke briller man har på.. nogle er til store kvinder, nogle buttede, andre tynde og igen er der nogle der bedst kan lide hvis man kan se knoglerne.. sådan er vi så forskellige jo.. jeg selv kan godt lide når lårene ikke rører hinanden.. men tæt på (de kan hurtigt blvier for tynde) og det er lige så meget fordi at mine egne netop rører hinanden hvilket kan være rigtig træls om sommeren og der er varmt..

håber du bliver tilfreds med din krop, som den er nu eller som dem senere bliver.. :-)

knus herfra

vil give dig helt ret i at jeg godt kan få en bedre holdning. siger min mor faktisk altid og har altid sagt jeg skal rette ryggen. så vil prøve at huske det og syge maven ind.

ja det er jo mig der skal være glad for min krop og er også begyndt at træne. løber 3 gange i ugen og spiser sundt næsten hele tiden. men det går for langsomt med at smide de dumme ekstra kg.

Anmeld

11. september 2010

lauras*mor*

altså af hvad jeg kan se er det ikke sådan vildt meget du skal tabe dig.. er det 7 kg eller sådan.. max.. og det er lige præcis de sidste kg der er sværest jo.. for så er der ikke så meget at tage af som hvis det var 30 kg.. så det er faktisk en god ting et eller andet sted.. jeg slåsser selv med de sidste 7,5 kg..

det er skide svært, men jeg har fundet ud af at det kræver en masse vrede.. find et eller andet du er vred over og lad det gå ud over motionen... det gør jeg og det har for første gang i 1 år givet resultater.. :-)

jeg spurgte lige min mand også.. og han sagde at det var en typisk dansk kvinde krop, men der kunne da godt ryge nogle kg.. og så nævnte han også kropsholdningen (selvfølgelig ikke stillingen haha!)..

husk at mål dig også.. det er oftest der du ser de første fremskridt.. jeg tabte mig faktisk 10 cm om maven, 4 på lårene, 2 på armene, 5 på hofterne og 8 på taljen alt i mens jeg tabbte mig 3 kg..

og så vej dig max en gang om ugen, for din vægt svinger.. og mål dig en gang om mdr.. 

et lille fif... hvis du bruger  en mindre tallerken så ser portionerne større ud og så er risikoen for at overspise ikke så stor.. jeg læste faktisk en artikel for nylig hvor der stod at en alm middagstallerken faktisk er vokset flere cm (mener det var 5) på bare 50 år eller sådan noget.. det var helt vildt.. så er det jo klart vi spiser mere og mere.. portionerne ser mindre ud jo.. :-)

du må endelig gi en opdate når der sker noget.. :-) elsker at følge med i sådan noget.. det gir både mig og den anden noget..  

Anmeld

11. september 2010

DLM

du er rigtig flot kan vi bytte jeg vil gerne veje 71 igen og se sådan ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.