hvad synes du om min krop????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Anonym

SMUK! Typisk dansk  kvinde krop hvis man kan sige det sådan.. hihi!  lækker ser den ud.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

SMUK! Typisk dansk  kvinde krop hvis man kan sige det sådan.. hihi!  lækker ser den ud.. 

tarkkkk

Anmeld

11. september 2010

line melias mor

Anonym skriver:

tusind tak

nej ved godt det ikke kan være helt som før. men lige da jeg havde født var min krop helt tilbage i det normale, så det er først efter der jeg har taget på og det er kun pga dårlige spisevaner ikke graviditet, så kan ikke rigtig gi den skylden. vejede 65 før

men så skulle du se min mave jeg ligner en i 5 måned gør du absolut ikke

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

line melias mor skriver:

men så skulle du se min mave jeg ligner en i 5 måned gør du absolut ikke

tak tak det fæler jeg selv men man er nok god til at se forkert på sig selv

Anmeld

11. september 2010

line melias mor

Anonym skriver:

tak tak det fæler jeg selv men man er nok god til at se forkert på sig selv

ja du har så ret og hvor ville jeg gerne tabe de ekstra kg men det er jo en prioteringssag. jeg kunne godt gøre det på den hårde måde (for mig) men jeg vælger at tage det stille og roligt og det er nok fordi jeg inderst inde har det okay med mig selv men er bange for hvad andre tænker

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

line melias mor skriver:

ja du har så ret og hvor ville jeg gerne tabe de ekstra kg men det er jo en prioteringssag. jeg kunne godt gøre det på den hårde måde (for mig) men jeg vælger at tage det stille og roligt og det er nok fordi jeg inderst inde har det okay med mig selv men er bange for hvad andre tænker

jeg tror det er meget naturligt at man godt vil have alle synes om en, selvom det jo aldrig bliver sådan

Anmeld

11. september 2010

slettet_7530

I bund og grund er det jo fløjtende ligegyldigt hvad vi andre synes om din krop, for hvad skal vi bedømme udfra??

det kvindeideal som medierne fremstiller som det perfekte, eller sådan som vi selv ville være tilfredse med at se ud

Du skal gøre op med dig selv om du vil lære at elske dig selv nøjagtigt som du ser ud, eller om du vil bruge resourcer på at gøre noget ved det, bliver du lykkeligere af at tabe 5 kilo, bliver du lykkeligere af at få en stram mave eller handler det i virkeligheden om noget helt andet  jeg synes det er værd at tænke over, hvad du præcist håber at opnå og hvilke følelser der er forbundet hermed, når du har tænkt færdigt kan det være at du er nået frem til noget helt andet, eller at du skal tabe dig 5 kilo og træne, kun du ved det.

Jeg vil ønske dig pøj pøj med det hele

Husk den smukkeste kvinde er ikke hende med den perfekte krop, det er hende der er glad for sig selv nøjagtigt som hun ser ud, kvinden der lever i harmoni med sig selv.

Men det ene udelukker jo ikke det andet

Anmeld

11. september 2010

LouiseNielsen

Jeg syntes du har en rigtig flot og kvindelig krop.... Måske en anelse bleg i forhold til hvad jeg syntes er pænt, men det har jo intet med din krop at gøre....

Og er du vild man en lækker røv du har, den ville jeg meget gerne bytte med...... Kan vi det???

Kram

Anmeld

11. september 2010

Chamomile

Jeg synes du har flotte former

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

Jeg syntes du har en rigtig flot og kvindelig krop.... Måske en anelse bleg i forhold til hvad jeg syntes er pænt, men det har jo intet med din krop at gøre....

Og er du vild man en lækker røv du har, den ville jeg meget gerne bytte med...... Kan vi det???

Kram

vil sku godt give dig ret i at jeg er bleg... pisse bleg... men er bare ikke lige den der soldyrker, kun hvis det er sommer og på stranden. 

min røv vil jeg godt beholde for den er jeg rigtig glad for og synes det er det bedste på min krop og min bedste træk. 

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.