hvad synes du om min krop????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Lady Marion <3

Hej   Vi har samme højde og jeg vejer 1 kg mindre end dig , jeg har født 3 børn og vores kroppe ser nogenlunde ens ud , tror min mave er en smule mere flad .. Jeg er IKKE tilfreds endnu og vil ned på 64 kg ,, så er jeg tilfreds ,, Så jo din krop er flot , men der måtte gerne ryge 5-7 kg ,,, 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

sweetypie

Jeg ville ønske min krop var bare 1/10 del så flot som din!

Jeg bilder mig ind, at hvis jeg så ud som dig, ville jeg være jordens lykkeligste og koncentrere mig om de vigtige ting i livet

Anmeld

11. september 2010

Steph_Laurits

Gid min krop var som din (og har endda ikke født eller noget). JEG ligner en der er 5 mdr.

Du er en rigtig kvinde!!

Anmeld

11. september 2010

Diana...

Anonym skriver:

tak. er 10 kg ikke lige i overkanten???? vil ikke være tynd, synes ikke tynd er pænt. men flot trænet og jo vil helt klart af med min mave, den sidder bare rigtig godt fast øvøv

Jo jeg synes 10 kg er meget for du er ikke tyk! 

Men det er jo forskelligt hvad folk kan lide. Du skal gøre hvad du føler er bedst for dig. 

Og ang det med fyre, det kan jeg så meget føle dig i men jeg tror ikke det har noget med hvad du synes om din krop. Jeg havde også rigtig svært ved det selv om jeg har været rigtig tyd for tynd. Tror bare det er svære for nogen end andre. 

Anmeld

11. september 2010

Svei

Anonym skriver:

Jeg synes 10 kg ville være for meget. Forstår ikke hvorfor kvinder skal være så afpillede og tynde som siv. Hvorfor må vi ikke bare være kvindelige? I stedet går vi med kronisk dårlig smag i munden over de ekstra kg vi måske har.

Bryder mig ikke om nutidens kvindeideal!!

Er der nogen der siger kvinder skal være tynde...det handler jo om hvordan man er bygget, hvor ens vægt er perfekt...jeg er selv en ret tung pige, men skydes gerne vægtmæssigt meget lavere end jeg faktisk vejer...man skal bare finde det der passer til en og så dyrke motion..både de tynde og ikke så tynde er i hvert fald ikke så pæne uden muskler...

Anmeld

11. september 2010

anmaj

det kunne næsten ligne mig....

Jeg er 160 høj og vejer ca. 68 kg. (jeg har lidt bredere hofter og lår).

Jeg synes du har en pæn krop.

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes 10 kg ville være for meget. Forstår ikke hvorfor kvinder skal være så afpillede og tynde som siv. Hvorfor må vi ikke bare være kvindelige? I stedet går vi med kronisk dårlig smag i munden over de ekstra kg vi måske har.

Bryder mig ikke om nutidens kvindeideal!!

nej jeg går bestemt heller ikke ind for man skal være tynd. hvilket jeg helt klart ville være hvis jeg tabte 10 kg

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

jbk skriver:

Svært at sige...m,en et sted der imellem, prøv dig frem, når de første fem kilo er røget kan du jo se om du er tilfreds.. og ja, det kræver noget af en indsats, men kan virkelig godt forstå du gerne vil af med den..jeg havde meget glæde af svømning i forhold til opstramning.

jeg synes løb er det bedste og løber 3 gange i ugen. ved ikke om jeg får tid til det når jeg skal arbejde igen

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Jo jeg synes 10 kg er meget for du er ikke tyk! 

Men det er jo forskelligt hvad folk kan lide. Du skal gøre hvad du føler er bedst for dig. 

Og ang det med fyre, det kan jeg så meget føle dig i men jeg tror ikke det har noget med hvad du synes om din krop. Jeg havde også rigtig svært ved det selv om jeg har været rigtig tyd for tynd. Tror bare det er svære for nogen end andre. 

synes mest det er i starten. når det er nogle man har været sammen med nogle gange så er jeg ikke genert.

tak fordi du ikke synes jeg er tyk

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

Muffi . skriver:

Hej   Vi har samme højde og jeg vejer 1 kg mindre end dig , jeg har født 3 børn og vores kroppe ser nogenlunde ens ud , tror min mave er en smule mere flad .. Jeg er IKKE tilfreds endnu og vil ned på 64 kg ,, så er jeg tilfreds ,, Så jo din krop er flot , men der måtte gerne ryge 5-7 kg ,,, 

tak er også lige de der 5-7 kg jeg vil af med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.