hvad synes du om min krop????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.552 visninger
57 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2010

Anonym trådstarter

ja som overskriften lyder, vil jeg gerne have at vide hvad du synes om min krop. du skal være hudløs ærlig, jeg kan godt tage det og du skal heller ikke hører noget for det. 

jeg er 173 høj og vejer pt 71 kg. hvilket jeg er i gang med at gøre noget ved. jeg har taget 6kg på siden jeg fødte mit barn for næsten et år siden ( vil ikke komme for meget ind i detaljer, da jeg gerne vil være ano for så tror jeg det er nemmere at få ærlige svar )

har altid haft lidt topmave, men ikke lige så meget som nu og har været rimelig trænet men også altid haft en god "beyonce" ass som jeg egentlig også er ret glad for/stolt af. men er virkelig ked af min mave og mine lår+ arme og synes jeg ligner jeg er 5 mdr henne ( på en dårlig måde )

så kom med nogle ærlige svar. du må også godt være ano hvis du vil det.

tusind tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

line melias mor

jeg syntes du er en rigtig flot kvinde. det er de færreste der har født og har en fuldstændig "normal" krop som før fødslen. jeg er 172 og vejer selv 78. er rigtig ked af de ekstra kg men jeg tager dem i et stille og roligt tempo og vil gerne ned på 68 som jeg var før jeg fødte men jeg ved min krop aldrig kommer til at se ud som før jeg blev gravid

Anmeld

11. september 2010

Diana...

Jeg synes du er hammerende flot. En rigtig kvinde krop med flotte former  

Smuk smuk 

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

line melias mor skriver:

jeg syntes du er en rigtig flot kvinde. det er de færreste der har født og har en fuldstændig "normal" krop som før fødslen. jeg er 172 og vejer selv 78. er rigtig ked af de ekstra kg men jeg tager dem i et stille og roligt tempo og vil gerne ned på 68 som jeg var før jeg fødte men jeg ved min krop aldrig kommer til at se ud som før jeg blev gravid

tusind tak

nej ved godt det ikke kan være helt som før. men lige da jeg havde født var min krop helt tilbage i det normale, så det er først efter der jeg har taget på og det er kun pga dårlige spisevaner ikke graviditet, så kan ikke rigtig gi den skylden. vejede 65 før

Anmeld

11. september 2010

MissJuels

jeg syns os du har en rigtig flot krop som du skal være glad for. min egen mave ligner en ødelagt æggekage.... hehe! jeg får heller aldrig min krop tilbage. og du ligner i hvert fald ikk en der er 5 mdr henne

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Jeg synes du er hammerende flot. En rigtig kvinde krop med flotte former  

Smuk smuk 

tusind tak. det er bare det der med at tage tøjet af for en anden mand jeg ikke helt er sååå glad for

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

MissJuels skriver:

jeg syns os du har en rigtig flot krop som du skal være glad for. min egen mave ligner en ødelagt æggekage.... hehe! jeg får heller aldrig min krop tilbage. og du ligner i hvert fald ikk en der er 5 mdr henne

det føles bare lidt sådan. nej den er vel ok, synes bare det kunne være bedre

Anmeld

11. september 2010

Anonym

Gid min krop så sådan ud Du er meget kvindelig at se på!

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ej tusind tak sådan føler jeg den slet ikke

Anmeld

11. september 2010

Anonym

Anonym skriver:

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.