hvad synes du om min krop????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Svei

Anonym skriver:

jeg synes løb er det bedste og løber 3 gange i ugen. ved ikke om jeg får tid til det når jeg skal arbejde igen

Ok..det var bare hvis vommen skulle strammes lidt...der er svømning noget bedre end løb, er min erfaring...hvorimod løb kan give en stor røv og lår... men i hvert fald, når du har tabt det du skal er det jo lidt nemmere at se hvor der mangler mest opstramning...held og lykke, håber du når til et punkt hvor du er glad for det dit spejl viser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Lady Marion <3

Anonym skriver:

tak er også lige de der 5-7 kg jeg vil af med

Uff de skide 5 kg er bare så svære at slippe

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

tak for alle jeres svar. havde slet ikke regnet med SÅ mange posetive svar, men man er nok også god til at være rigtig selvkritisk. igår sagde en fyr at jeg var en smuk pige, og synes da også jeg er flot, men er ikke lige helt tilfreds kropsmæssigt.

men tusind tak for jeres søde svar, det varmer.

også tak til dem der synes der godt kan ryge et par kg, det er jeg helt enig med

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

jbk skriver:

Ok..det var bare hvis vommen skulle strammes lidt...der er svømning noget bedre end løb, er min erfaring...hvorimod løb kan give en stor røv og lår... men i hvert fald, når du har tabt det du skal er det jo lidt nemmere at se hvor der mangler mest opstramning...held og lykke, håber du når til et punkt hvor du er glad for det dit spejl viser...

tusind tak. kan godt lide numser synes man får pæne numser og ben af læb og synes det træner hele kroppen.

men jo tak, håber også jeg når målet

Anmeld

11. september 2010

Svei

tak for alle jeres svar. havde slet ikke regnet med SÅ mange posetive svar, men man er nok også god til at være rigtig selvkritisk. igår sagde en fyr at jeg var en smuk pige, og synes da også jeg er flot, men er ikke lige helt tilfreds kropsmæssigt.

men tusind tak for jeres søde svar, det varmer.

også tak til dem der synes der godt kan ryge et par kg, det er jeg helt enig med

Pyt med hvad andre mener...hvis ikke du er tilfreds, så er du ikke som du skal være...så det er kun sundt at have et mål at gå efter...

Og velbekomme, kender det alt for godt og det er bare ikke sjovt at være ked af sit ydre, når nu man er så skøn indeni.. skulle gerne passe sammen, ikke..

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

Muffi . skriver:

Uff de skide 5 kg er bare så svære at slippe

ja skide svære

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

jbk skriver:

Pyt med hvad andre mener...hvis ikke du er tilfreds, så er du ikke som du skal være...så det er kun sundt at have et mål at gå efter...

Og velbekomme, kender det alt for godt og det er bare ikke sjovt at være ked af sit ydre, når nu man er så skøn indeni.. skulle gerne passe sammen, ikke..

jo det jo det. 

men synes alligevel det er rart at få en mening fra nogen som ikke ved hvem man er.

det er jo tit ens venner pakker det lidt ind, selvom man godt ved man skal smide nogle kg

Anmeld

11. september 2010

Svei

Anonym skriver:

jo det jo det. 

men synes alligevel det er rart at få en mening fra nogen som ikke ved hvem man er.

det er jo tit ens venner pakker det lidt ind, selvom man godt ved man skal smide nogle kg

Ja...men altså, du ved jo godt selv hvor skoen trykker og så er det bare i gang...som skrevet kan jeg godt forstå dig...

Anmeld

11. september 2010

millesofie

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder, vil jeg gerne have at vide hvad du synes om min krop. du skal være hudløs ærlig, jeg kan godt tage det og du skal heller ikke hører noget for det. 

jeg er 173 høj og vejer pt 71 kg. hvilket jeg er i gang med at gøre noget ved. jeg har taget 6kg på siden jeg fødte mit barn for næsten et år siden ( vil ikke komme for meget ind i detaljer, da jeg gerne vil være ano for så tror jeg det er nemmere at få ærlige svar )

har altid haft lidt topmave, men ikke lige så meget som nu og har været rimelig trænet men også altid haft en god "beyonce" ass som jeg egentlig også er ret glad for/stolt af. men er virkelig ked af min mave og mine lår+ arme og synes jeg ligner jeg er 5 mdr henne ( på en dårlig måde )

så kom med nogle ærlige svar. du må også godt være ano hvis du vil det.

tusind tak

Jeg synes du ser helt alm ud ja undskyld men det synes jeg altså

jeg kan da godt se at du sagens kan tabe dig lidt hist og her men i bund og grund synes jeg at du ser pæn og sund ud håber det var ærligt nok

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

Jeg synes du ser helt alm ud ja undskyld men det synes jeg altså

jeg kan da godt se at du sagens kan tabe dig lidt hist og her men i bund og grund synes jeg at du ser pæn og sund ud håber det var ærligt nok

det var helt ærligt. hvis der er det du mener så er det godt nok. tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.