Listen over fordele ved graviditet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

CiSo

man kan tage elevatoren lige så mange gange op og ned som man vil, uden at få dårlig samvittighed og onde blikke.

man kan få andre til at binde sine sko!

man kan sige til damerne i tøj butikkerne, ja find lige en størrelse større, maven kan ikke helt være der, uden at være pinlig over sig selv.

hvis man keder sig når man venter på bussen, kan man for det første få en sidde plads i busskuret, og for det andet en masse snakke, fordi folk er så interesseret i ens graviditet. 

bruge sin graviditet som undskyldning for nogle selskaber man bestemt ikke har lyst til at deltage i. ( jeg er meget besværet af min mave idag, så jeg kan desværre ikke deltage)

det var bare en lille smule af alle de fordele der er ved graviditet, jeg er selv storforbruger af alle undskyldningerne! 

og selvfølgelig alle sparkene også! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

quar20

sophieamalia skriver:

man kan tage elevatoren lige så mange gange op og ned som man vil, uden at få dårlig samvittighed og onde blikke.

man kan få andre til at binde sine sko!

man kan sige til damerne i tøj butikkerne, ja find lige en størrelse større, maven kan ikke helt være der, uden at være pinlig over sig selv.

hvis man keder sig når man venter på bussen, kan man for det første få en sidde plads i busskuret, og for det andet en masse snakke, fordi folk er så interesseret i ens graviditet. 

bruge sin graviditet som undskyldning for nogle selskaber man bestemt ikke har lyst til at deltage i. ( jeg er meget besværet af min mave idag, så jeg kan desværre ikke deltage)

det var bare en lille smule af alle de fordele der er ved graviditet, jeg er selv storforbruger af alle undskyldningerne! 

og selvfølgelig alle sparkene også! 

hi hi den der med at ringe afbud har jeg brugt =) faktisk en del gange men kun til svigerfamilien =)

Anmeld

11. september 2010

oo

quar20 skriver:

hi hi den der med at ringe afbud har jeg brugt =) faktisk en del gange men kun til svigerfamilien =)

jep! også mig - og også kun med svigerfamilien

Anmeld

11. september 2010

quar20

Tjuhl skriver:

jep! også mig - og også kun med svigerfamilien

hi hi Så er det ikke kun mig..

Ej nu har jeg også et meget mærkeligt forhold til svigerfamilien..!! Men ja altså.. den der.. Arhh nej jeg orker det ikke, maven er lidt mærkelig idag, og føler jeg sidder på nåle.. Kan simpelthen ikke overskue alle de mennesker..!

Anmeld

12. september 2010

foto på lærred

At I ender med en dejligt. lækker baby

Anmeld

12. september 2010

Mathilde

Sofia skriver:

Og en fordel jeg selv tror bliver meget anvendelig: man kan få ekstra tid til eksamen

Kan man??? Jeg var ellers til 4 eksamener 3 uger inden jeg fødte og fik ikke ekstra tid... Anede ikke at man kunne.

Anmeld

12. september 2010

Sofia

Mathilde skriver:

Kan man??? Jeg var ellers til 4 eksamener 3 uger inden jeg fødte og fik ikke ekstra tid... Anede ikke at man kunne.

På Århus Universitet kan du søge om det ved de skriftlige

Anmeld

12. september 2010

Mathilde

Sofia skriver:

På Århus Universitet kan du søge om det ved de skriftlige

Okay det var mundtlige alle sammen, så jeg er nok alligevel ikke gået glip af noget og det gik jo super fint uden ekstra tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.