Listen over fordele ved graviditet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

AnneBJ

Jeg er jo ikke så langt, men fantastisk tråd! Jeg lover højt og helligt at jeg ikke vil brokke - ikke engang tænke brok - over kvalmen mere i dag

Anne 12+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

BinaMor

en undskyldning for at være tyk! seriøst.

jeg har ingen undskylning for mine bollehåndtag og samtidig sidde nu og fråde en hel æbletærte (lun, lige fra ovnen mums. nå sidespring)

men da jeg var gravid var det bedøøøvende ligemeget.

Anmeld

10. september 2010

Mumto3

Jeg ved ikke helt om det høre med til denne tråd, men jeg har altid glædet mig over hvor 'nem' baby var. Han/hun var bare med hele tiden, men græd aldrig, skulle ikke ammes, eller skiftes ble. Så jeg nød at 'have en baby' (inde i maven) og slet ikke have noget arbejde med det.

Oj, hvor lyder jeg underlig nu Men det er bare så meget nemmere at have en baby i maven med i Ikea, i byen, på Café end når de først ligger i vores arme.

Anmeld

10. september 2010

Laulund87

Mumto3 skriver:

Jeg ved ikke helt om det høre med til denne tråd, men jeg har altid glædet mig over hvor 'nem' baby var. Han/hun var bare med hele tiden, men græd aldrig, skulle ikke ammes, eller skiftes ble. Så jeg nød at 'have en baby' (inde i maven) og slet ikke have noget arbejde med det.

Oj, hvor lyder jeg underlig nu Men det er bare så meget nemmere at have en baby i maven med i Ikea, i byen, på Café end når de først ligger i vores arme.

Haha sådan har jeg også tit tænkt. Nøj hvor var det meget nemmere MENS man var gravid

Anmeld

10. september 2010

Mettemus

Jeg har lige sprunget en meget lang og langsom lufthavnstjeck-in-kø over fordi personalet ikke ville have at jeg stod op - det var en skøn fordel!

Anmeld

10. september 2010

oo

Mettemus skriver:

Jeg har lige sprunget en meget lang og langsom lufthavnstjeck-in-kø over fordi personalet ikke ville have at jeg stod op - det var en skøn fordel!

hvor er du på vej hen???

Anmeld

10. september 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

hvor er du på vej hen???

Hjem fra Budapest! Dem ungarske lufthavn er ikke super organiseret og bare generelt lille og østeuropæisk, hvorfor køerne blev uendeligt lange og uoverskuelige. Men jeg overhørte gerne alle mavesure kommentarer og sprang hele køen over

Anmeld

10. september 2010

SoffiLine

jbk skriver:

Æde alt man vil uden at skulle tænke på om man bliver oppustet...få store bryster(ikke fedt når de efter bliver lange )

Bare de er lige lange Griner

Anmeld

10. september 2010

SoffiLine

jbk skriver:

Æde alt man vil uden at skulle tænke på om man bliver oppustet...få store bryster(ikke fedt når de efter bliver lange )

bare de er lige lange griner

Anmeld

10. september 2010

AWO

Man bliver forkælet af manden, fordi man jo har det åh-så-hårdt!  Har man lyst til is el.l., kan man altid trække graviditetskortet og få ham til at køre på tanken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.