Listen over fordele ved graviditet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

At det pludselig er HELT iorden at sige "jo, kom endelig forbi... og tag lige kage med, så er du sød" Og folk GØR det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

oo

Rosa skriver:

At det pludselig er HELT iorden at sige "jo, kom endelig forbi... og tag lige kage med, så er du sød" Og folk GØR det!!!

HARHARHAR!!! min venindes søn er lavet på flødekager

Søren sagde for nylig, at når han ringede rundt og fortalte at baby juhl var kommet, så ville han sige at det koster en kanelstang at se ungen

Anmeld

10. september 2010

Noneother

-Alle de butiksekspedienter der pludselig bli´r SÅ venlige, og hopper og danser for en.

- Det at jeg aldrig nogensinde fik lov at bære så meget som en indkøbspose/kurv, fordi babydaddy endelig ikke mente, at jeg skulle overanstrenge mig. (Det grinede jeg meget af)

- Kage.. I stor stil, uden dårlig samvittighed.

- Slap for at rense kattebakke. Hvilket var total luxus da vi havde 7 af slagsen.  

Anmeld

10. september 2010

Trolde_mor

• Man føler sig ikke tyk, fordi man ikke længere kan passe sine bukser.
  • Der er ikke noget der hedder bollehåndtag fordi maven er spændt ud
  • Ingen kommentere når man tager en ekstra portion hehe
  • Kæresten giver en resten af den lækre mad/is fordi man jo skal forkæles lidt nu man er gravid hehe
  • Man får ikke dårlig samvittighed over at dovne lidt på sofaen, man skal jo hvile bækkenet
  • Alle syntes man ser SÅÅÅÅÅ godt ud hehe

Lige dem jeg kunne komme på hehe - der er jo selvfølgelig det med at kunne mærke den lille, og mærke ham/hende reagere på ens berøring

Anmeld

10. september 2010

Sakris

Trolde_mor skriver:

• Man føler sig ikke tyk, fordi man ikke længere kan passe sine bukser.
  • Der er ikke noget der hedder bollehåndtag fordi maven er spændt ud
  • Ingen kommentere når man tager en ekstra portion hehe
  • Kæresten giver en resten af den lækre mad/is fordi man jo skal forkæles lidt nu man er gravid hehe
  • Man får ikke dårlig samvittighed over at dovne lidt på sofaen, man skal jo hvile bækkenet
  • Alle syntes man ser SÅÅÅÅÅ godt ud hehe

Lige dem jeg kunne komme på hehe - der er jo selvfølgelig det med at kunne mærke den lille, og mærke ham/hende reagere på ens berøring

De er gode... Og så rigtige *G*

Anmeld

10. september 2010

Miamaja

gravide kvinder ser enormt smukke ud med deres store maver og flotte bryster

Anmeld

10. september 2010

Trolde_mor

Sakris skriver:

De er gode... Og så rigtige *G*

Hehe

Anmeld

10. september 2010

Sofia

Og en fordel jeg selv tror bliver meget anvendelig: man kan få ekstra tid til eksamen

Anmeld

11. september 2010

oo

Sofia skriver:

Og en fordel jeg selv tror bliver meget anvendelig: man kan få ekstra tid til eksamen

aj kan man? det var jeg ikke klar over!!

Anmeld

11. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Hey??! Hvad? Den skriver jeg mig lige bag øret! For lykkes det denne gang i behandling, så skal jeg føde liiige omkring batslår-eksamen

Sjov tråd! Jeg glæder mig til at være tyk på den gode måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.